Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helvete, toimistolla kakkua ja torttuja. Taitaa tulla 2 viikon mittanen sikabulkki tähän väliin...

Kohta voin toivottaa kaikille pahaa joulu, mutta en aivan vielä.

Vaatimattomat 4h siivousta takana, aivan mahtava fiilis !

Joulu voi tulla, minä olen valmis ! :joulu1:

Suklaata ja sipsiä ja kaljaa! Kaikkea sekasin omnbomnomnomnomnmo

Nyt pitäis olla kaikki varaosat verrariinkin mitä tarvinnee. Jos sitä lähipäivinä menis äijien kanssa kaljottelemaan. Eiku siis asentelemaan, että pääsee tyrkyttää inssille sitä!

Pakko kyllä avautua, miten käsite "audimies" sai tänään ihan uuden merkityksen. Puhun hyvin stereotypisesti audikuskeista, koska usein niissä on seassa tavallista enemmän niitä liikenteen mulkkuja. Olin ajamassa tänään kiertoliittymässä, siis ihan siellä kiertoliittymän sisällä. Poistumisväylääni oli ehkä 12 metriä, ja sitä edeltävään sisääntuloväylään oli ehkä 5 metriä. No, tämä tulee suoraan minun eteeni siitä lähemmästä risteyksestä ! Oli todella lähellä ettei kolahtanut, jouduin itse painamaan jarrut pohjan. Hitto että olin niin keskittynyt pelastamaan henkeni ja autoni, etten kerennyt näyttämään tunteitani kuvaavaa käsimerkkiä :jahas:

Ja kuskina oli stereotypinen audimies, nimittäin tämmöinen noin 30v kauluspaitamies. Vittu että vitutti.

Odottelu on sinänsä aika helvetin tylsää hommaa. Tässä olisi vielä noin 30min ennen kun täytyy lähteä juna-asemalle ja kohti Suomea.

Back
Ylös Bottom