Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi? Mitä sun sängyssä on erilaista kun mun? Kerro heti, kerrokerrokerrojookostajoo?

No mä oon kattos niin lahjakas nukkumaan, että se jostain kumman syystä tarttuu myös siihen vierustoveriin.

No mä oon kattos niin lahjakas nukkumaan, että se jostain kumman syystä tarttuu myös siihen vierustoveriin.
Haa! No sepäs selittääkin jo paljon. Seuraavan kerran kun tarviin uniterapiaa, niin saat 3 tuntia aikaa järjestää mulle tilaa siihen viereen :D

Arvasin, onhan tämä mutkaisen tien päässä. Ja talvella usein runsaslumisen ja huonosti auratun.

Koko viikon on ruoka tökkinyt salin jälkeen. Pääsin kotiin jo 2 h sitten ja nyt vasta sain aikaseks alkaa syömään, niin eihän tää uppoo sitten millään. Tältä varmaan tuntuu olla anorektikko tai jtn...

Pitää ottaa tarkasteluun treenibuusteri tai onko tulossa ehkä ylikunto. Aina ennen on uponnut ruoka niin että raikuu.

etkö sä luvannut eilen että se tulee ennen mun työpäivän alkua? ;) eli joskus ennen kahdeksaa..

Ai niin joo niinhän minä menin lupaamaan. No ei se haittaa, mutta tulee nyt vain vähän kiirus aikataulu.Pitää ottaa lopputili töistä, tyhjätä koko tili viinaostoksiin ja harrastaa irtosuhteita nyt, kun siihen on vielä aikaa.

Kirjoitin tänään tentissä esseen valmiista aiheesta. Aiheena oli se, mitä asioita tulisi ottaa huomioon autoa ostaessa ja millä perusteella ostopäätös tulisi tehdä. Kun isäni kuuli mistä aiheesti olin kirjoittanut, tämä repesi raikuvaan nauruun, ja totesi että nyt on varsinainen expertti ollut asialla.

Kohtuutonta.

Piparia ja banskua suuhun samaa aikaa omnomnomnom ku on aivan uskomattomattoman hyvveee. Ottaiskoha juomaks funlightilla maustettua maitoa päälle omnomnomnom :uuh-lalaa:

Piparia ja banskua suuhun samaa aikaa omnomnomnom ku on aivan uskomattomattoman hyvveee. Ottaiskoha juomaks funlightilla maustettua maitoa päälle omnomnomnom :uuh-lalaa:

Mitä perkelettä? Tää on nyt varmaan jotain sinkinkröääpinpinsinkinkin puutosta tälläset oudot makuyhistelmät??

Kirjoitin tänään tentissä esseen valmiista aiheesta. Aiheena oli se, mitä asioita tulisi ottaa huomioon autoa ostaessa ja millä perusteella ostopäätös tulisi tehdä. Kun isäni kuuli mistä aiheesti olin kirjoittanut, tämä repesi raikuvaan nauruun, ja totesi että nyt on varsinainen expertti ollut asialla.

Kohtuutonta.
No totuus on että tunteella se loppuratkaisu tehdään. Se vituttaa sit vuoden päästä, kun joka paikka hajoo :D

Mitä perkelettä? Tää on nyt varmaan jotain sinkinkröääpinpinsinkinkin puutosta tälläset oudot makuyhistelmät??

NOku pipari on hyvää ja bansku on hyvää ja molemmat sellasia vähän makeita ni työnsin samaa aikaa lärviini ne. Hyvää + hyvää = vitun hyvää. Testaa ja totea, ei oo outo yhdistelmä ;) Ja toi funlilghtmaitohan on vanha juttu, mustikkamaidosta joskus taisin saada päähäni kokeilla tai jottai...

Back
Ylös Bottom