Miksi? Mitä sun sängyssä on erilaista kun mun? Kerro heti, kerrokerrokerrojookostajoo?
No mä oon kattos niin lahjakas nukkumaan, että se jostain kumman syystä tarttuu myös siihen vierustoveriin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi? Mitä sun sängyssä on erilaista kun mun? Kerro heti, kerrokerrokerrojookostajoo?
Haa! No sepäs selittääkin jo paljon. Seuraavan kerran kun tarviin uniterapiaa, niin saat 3 tuntia aikaa järjestää mulle tilaa siihen viereen :DNo mä oon kattos niin lahjakas nukkumaan, että se jostain kumman syystä tarttuu myös siihen vierustoveriin.
saat 3 tuntia aikaa järjestää mulle tilaa siihen viereen :D
En suinkaan, nopeammin en vaan sinne suunnalle ehdiVihjaatko että mulla olis jotenkin kauheen sotkuista?

etkö sä luvannut eilen että se tulee ennen mun työpäivän alkua? ;) eli joskus ennen kahdeksaa..
Huhhuh. Olkapäissä tuntuu että jotain on tullut tehtyä salilla.
Huhhuh. Olkapäissä tuntuu että jotain on tullut tehtyä salilla.
Piparia ja banskua suuhun samaa aikaa omnomnomnom ku on aivan uskomattomattoman hyvveee. Ottaiskoha juomaks funlightilla maustettua maitoa päälle omnomnomnom :uuh-lalaa:
Piparia ja banskua suuhun samaa aikaa omnomnomnom ku on aivan uskomattomattoman hyvveee. Ottaiskoha juomaks funlightilla maustettua maitoa päälle omnomnomnom :uuh-lalaa:
No totuus on että tunteella se loppuratkaisu tehdään. Se vituttaa sit vuoden päästä, kun joka paikka hajoo :DKirjoitin tänään tentissä esseen valmiista aiheesta. Aiheena oli se, mitä asioita tulisi ottaa huomioon autoa ostaessa ja millä perusteella ostopäätös tulisi tehdä. Kun isäni kuuli mistä aiheesti olin kirjoittanut, tämä repesi raikuvaan nauruun, ja totesi että nyt on varsinainen expertti ollut asialla.
Kohtuutonta.
Mitä perkelettä? Tää on nyt varmaan jotain sinkinkröääpinpinsinkinkin puutosta tälläset oudot makuyhistelmät??