Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas väsyttää niin voimakkaasti että sortuminen kahviin on aika lähellä.

Jes sain työpaikalta joululahjan jonka voin antaa siskolle! Alunperin oli tarkoitus mennä tänään töiden jälkeen shoppailemaan ja nyt vältän sen shoppailukokemuksen! :D

Onks noi angrybirds limut mistää kotosi? Jotenki erikoisen makusia tms? En aio ostaa, muuten vaan mietin kun näin...

Olen maistanut paria eri makua, ei ole hyviä. Hirveitä sokeripommia vaan missä on jotain eksoottisia hedelmiä sekasin :rolleyes:

Mä oon noin yleensäkkin kyllä niin täynnä niitä lintuja :D Ei nyt tuu mieleen mitään yksittäistä tuotetta mitä ei olis saatavana angry birds- kuvioinnilla. Hieromasauva ?

No siis jee, tämähän voisi olla hyvä päivä jos ei väsyttäis niin paljoa:) Aamulla oli jumalauta AURATTU! Ei enää yhtään kissanristiäisiä:) edes vokotti ei ole niin nopea. Ja enää pari päivää töitä ja sitten lomaa, ai että odotan sitä:) Vähän vaikea keskittyä näihin viimeisiin päiviin, kun musta tulee täti tänään, tai viimeistään 24 h sisällä:haart:

Selkä haisee palaneen käryltä, niin kova selkäsauna oli.

tänään pääsee salille treenaan habaa ja rintaa. Pitäiskö ihan vittuillakseen mennä räckiin tekeen hauista :D
Ehdottomasti! ja teet vielä penkinkin siinä! :D Jos joku tulee sanomaan, niin sanot että mitäs pilasitte mun kyykkyreenin viimeks :D

Back
Ylös Bottom