subiin pääsee kohtatiedättekö jotain hyvää subia kun aina otan sen saatanan saman kanateryakin??
Kaikki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
subiin pääsee kohtatiedättekö jotain hyvää subia kun aina otan sen saatanan saman kanateryakin??
Kaikki
kiitos olitpa avulias nyt tiedän tarkalleen mitä aion syödä :D
Kanateryakin syöt kuitennii :D

Nukuin viime yönä 11 tuntia.
Hehe :D...kuka sitten takaisin asti selviääkään.
Hyvä mä. Nyt taidan keittää kaffet ja suunnitella illan treenitHyvä, hyvä!

Onks noi angrybirds limut mistää kotosi? Jotenki erikoisen makusia tms? En aio ostaa, muuten vaan mietin kun näin...

Olen maistanut paria eri makua, ei ole hyviä. Hirveitä sokeripommia vaan missä on jotain eksoottisia hedelmiä sekasin![]()

Mä oon noin yleensäkkin kyllä niin täynnä niitä lintuja :D Ei nyt tuu mieleen mitään yksittäistä tuotetta mitä ei olis saatavana angry birds- kuvioinnilla. Hieromasauva ?
Aamulla oli jumalauta AURATTU! Ei enää yhtään kissanristiäisiä
edes vokotti ei ole niin nopea. Ja enää pari päivää töitä ja sitten lomaa, ai että odotan sitä
Vähän vaikea keskittyä näihin viimeisiin päiviin, kun musta tulee täti tänään, tai viimeistään 24 h sisällä:haart:Ehdottomasti! ja teet vielä penkinkin siinä! :D Jos joku tulee sanomaan, niin sanot että mitäs pilasitte mun kyykkyreenin viimeks :Dtänään pääsee salille treenaan habaa ja rintaa. Pitäiskö ihan vittuillakseen mennä räckiin tekeen hauista :D
tänään pääsee salille treenaan habaa ja rintaa. Pitäiskö ihan vittuillakseen mennä räckiin tekeen hauista :D