Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Bataatti hyvää. Kannattaa koittaa tehdä siitä muusia joskus, jos et ole kokeillut. Keität vaa bataatit tosi kypsiksi, kaadat vedet veks ja heität sinne nokareen voita joukkoon sekä muussaat. :kuola:

Heh, sattumalta kävi tänään mielessä että oisin sen muussannu, mutta eipä mulla mitään voita ollu.

Bataatista saa myös hyviä "ranuja" uunissa. :)

Ei hele kävi tämäkin mielessä tänään kun noita tein. :D

...eiku ei. :D Se oli bataattisipsejä joka kävi mielessä. Sori. :dance:

Aika jännä, että ne tietää noita suomeksi laulettuja bändejä eikä mitään Suomen vientitoivoja. :D

Joo, yleensä kun kysyy, notta miten helvetissä tuommoisia tiedätte, niin heidän kaveripiiristä löytyy yksi suomalainen, joka noihin on tutustuttanut. Samoin tasan yksi ainoa hollantilainen on arvannut ilman vinkkejä, että olen suomalainen, ja siinäkin oli selityksenä, että hänen todella hyvä kaveri on suomalainen, ja sen avulla onnistui päättelemään.

Hitto että oli hyvä elokuva tuo ice age 4 :D

(parin minsan pätkä ihan elokuvan alusta)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^Minulle tuo Ice Age 4 on ollut aika pettymys. En ole edes jaksanu loppuun katsoa. Kuitenkin vuoden kovimpia animaatioita on ollut Madagascar 3. Ei helvetti, että nauroin sitä katsoessa.

Tulin juuri kirkosta, oltiin ystävän kanssa kuuntelemassa kauneimpia joululauluja :)

En kyllä tiedä mitä siellä tein, kävin kirkossa viimeksi kun pääsin ripille ! :D En myöskään tykkää/osaa laulaa. Mutta kun kerta 20 vaille kuusi kaveri soittaa ja antaa peräti 10 minuuttia valmistumisaikaa, niin pitihän sitä mennä lauluja kuuntelemaan ;) Olihan siinä pieni nostalginen vivahde, viimeksi ko. tapahtumassa kävin ala-asteella äidin kanssa.

Hyi helkutti. Tuo kokemus olisi sama, kuin jos joku tökkisi neuloilla kylkeen. Hyrrr....

yleensä oon saunajuomana käyttänyt keskiketterää, mutta eilen testattiin vetää viinaa raakana ja kyllähä se uppos jotenki. Pahaa oli ku perkele, mutta ainaki siitä tuli humala, mitä ei oluen juonnista tule. Viru valge litran leka meni niin, että heilahti! :rock:

Hyi helkutti. Tuo kokemus olisi sama, kuin jos joku tökkisi neuloilla kylkeen. Hyrrr....

Joo en minäkään siitä joulufiilistä oikeen irti saanut. Puolet lauluista tuntemattomia, kirkko täynnä mummoja ja hirvee vessahätä koko session ajan. Tulipahan kuitenkin kulutettua pitkästä aikaa kirkonpenkkiä, en minä turhaan sitä kirkollisveroa maksele :rolleyes:

Joo en minäkään siitä joulufiilistä oikeen irti saanut. Puolet lauluista tuntemattomia, kirkko täynnä mummoja ja hirvee vessahätä koko session ajan. Tulipahan kuitenkin kulutettua pitkästä aikaa kirkonpenkkiä, en minä turhaan sitä kirkollisveroa maksele :rolleyes:

Minulla ei ole ollut moneen vuoteen joulufiilistä enkä maksa kirkollisveroa.

Onpas iloinen fiilis tänään.

Ite lähin menee kirkosta vaa sen takii ettei tartte intin leireil kuunnella pakkases älyttömän pitkiä puheita :D Nyt tosin on siitä toi verohyöty, mikä kyllä tuntuu ihan kivalta meille köyhille.

yleensä oon saunajuomana käyttänyt keskiketterää, mutta eilen testattiin vetää viinaa raakana ja kyllähä se uppos jotenki. Pahaa oli ku perkele, mutta ainaki siitä tuli humala, mitä ei oluen juonnista tule. Viru valge litran leka meni niin, että heilahti! :rock:

Hyvän humalan oluesta saapi tämmönen n. 80kg jantteri. Jos oluella ei saa humalaa niin et vaan oo juonu tarpeeksi :D

enkä maksa kirkollisveroa.

Se on oikein olla tukematta mätää porukkaa!

Hyvän humalan oluesta saapi tämmönen n. 80kg jantteri. Jos oluella ei saa humalaa niin et vaan oo juonu tarpeeksi :D

Ja niin saa pitkälle toistasataa kiloisetkin hyvän oluthumalan. Se vaan vaatii urakointia. Itsehän en suurta annostusta tarvi, koska kyseessä on aloittelija.

Back
Ylös Bottom