Eikait sitä yhen illan juomisilla rapulaa saa hommattua millään
Eikai kun samoilla silmillä mennään nalle kädessä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikait sitä yhen illan juomisilla rapulaa saa hommattua millään

Eikai kun samoilla silmillä mennään nalle kädessä![]()
Eikai kun samoilla silmillä mennään nalle kädessä![]()
Shoppailin randomisti ihan liikaa ja haluttaisi vieläki enemmän. :D Onneksi sentään vähän hillitsin, koska palkkapäivä on vasta ensi viikolla. Uusiin silmälaseihinki sujahti 500 euroa.Mitään turhaa en osta, vaan kaikki on tarpeeseen!
Nyt seuraa tärkeä tiedoitus, kahvi on erittäin kuumaa termosmukista juotaessa!
Joko sulla on kalliit kehykset tai sitten katot yhtä kieroon kuin meikäläinen! Pitäisi itsekkin raahautua tässä optikolle, jotta saa omilla vahvuuksilla olevat suojalasit töihin. Et ole funtsinut femtolasikin laserleikkausta?
Kerpele meni maidot loppumaan, oisin tähän Löfsbergiin halunnu edes tilkkasen :( Kjuumaa on.

Kahdet sain yhen hinnalla ja otin ohennukset sekä heijastuksenestot ynnä muut hifistelyt. :D Piilareilla mennään yleensä, mut laseja tarttee välillä silmiä leputtaakseen. Jonain päivänä varmaan tarttee laserin alle mennä...
Millaset noi piilarit oikeen on käyttää ? Mun pitäis varmaan hommata kun ei laseja "kehtaa" hommata/halua uskoa että niitä tarvisiKahdet sain yhen hinnalla ja otin ohennukset sekä heijastuksenestot ynnä muut hifistelyt. :D Piilareilla mennään yleensä, mut laseja tarttee välillä silmiä leputtaakseen. Jonain päivänä varmaan tarttee laserin alle mennä...
Joku kaveri selitti myös että jos alle 18v niin tarttee käydä joku ihme koulutus niihin ?:D Oon tässä ketoillessa juonu kahvini aina mustana, kuten asiaan kuuluu. Kaikkeen näköjään tottuu. Makukysymyksiä jos haetaan niin mikään ei voita kahvin ja kerman yhdistelmää.![]()
Ehkä pitäis itekin opetella juomaan mustana. Duunissa on vaan hylaa ja turhia hiilareita siitäkin tietty tulee :DSama tilanne täällä. Mitkä piilarit sulla on? :o Nää omat Purevisionit ei kuulemman oo mitkään järin hengittävät, mutta kyllä nää mulla päässä on silti aina sen 3 viikkoa putkeen...
Millaset noi piilarit oikeen on käyttää ? Mun pitäis varmaan hommata kun ei laseja "kehtaa" hommata/halua uskoa että niitä tarvisiJoku kaveri selitti myös että jos alle 18v niin tarttee käydä joku ihme koulutus niihin ?

Millaset noi piilarit oikeen on käyttää ? Mun pitäis varmaan hommata kun ei laseja "kehtaa" niitä hommata/halua uskoa että niitä tarvisiJoku kaveri selitti myös että jos alle 18v niin tarttee käydä joku ihme koulutus niihin ?

Mulla on kertakäyttöiset päivälinssit, en oo vielä kuukausilinssejä himonnu. :D Olisikohan Focus Dailies -merkkisiä...

Pitääpä harkita. Onko kuinka epämukavaa pistää päälle, pitää päällä ja ottaa pois ?
Tuli mieleen tästä vaan että Snoop Dogg on kuulemma nykyään "Snoop Lion" ja tekee reggae musaa, jos joku ei vielä tiennyt :hyvä:Vittu! Kai se pittää gainerkilleriä tänäännii ottaa.