Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sen saa ku typottaa... :D Ei niin uniikki lumihiutale... :lol2:

[video=youtube_share;mdP6diQ7bos]http://youtu.be/mdP6diQ7bos[/video]

Pistetään vielä XXX2:sen kunniaksi.
[video=youtube_share;Sqz5dbs5zmo]http://youtu.be/Sqz5dbs5zmo[/video]

Joo iha normi. Oon taas ainoo työntekijäki ku toinen otti loparit tänää vajaan tunnin työvuoron jälkee :D Sehän on ihan herran päämuusikon oma valinta koska lähtee. Pitäiskö laittaa pakkotreffi-ilmotus että joku seuraks rekkaan röhnöttää? Joo, mäki veikkaan ettei lähtijöitä olis :D

Toi kuullosti hyvältä. Örgh

Perkele et menee lujaa parin kaljan jälkeen. Mut oon syöny huonosti d44!

Vois vähän tehä musiikkitöitä varmaan tänään... Vittu ku ei täällä kerrostalossa voi soittaa tähän aikaan saatana.

Katotaan sitä rekkajuttua vois taas lähtee nyt ku on aikaa!

Sen saa ku typottaa... :D Ei niin uniikki lumihiutale... :lol2:

Osaakohan tuo emäntä tuoda kaljaa myös? Tai siivota ja laittaa ruokaa? Näitä asioita pitäisi aina tuoda esille noiden tanssivideoiden yhteydessä, että voi muodostaa oikean mielipiteen tirpasta.

*Pah.* Luulet vain tuntevasi, mutta tuut yllättymään vielä monen monta kertaa. :)

Nosta katse kenkien kärjistä horisonttiin ja itsevarmuus päälle. Sitten vain omana itsenäsi meet sotkemaan pakkaa.

Yllättäkää minut sitten, arvon neidit. ;)

Ja pää pystyssä sekä selkä suorassa menen koko ajan. En oikeastaan itsekään tiedä miksi arveluttaa lähteä yksin yöhön. Jos uskaltaa avata suunsa (ja minä uskallan) ei pitäisi olla mitään ongelmaa. :)

Rupeeksä Daisariina meiän taustatanssijaksi ja bändäriksi? Örgh

Yllättäkää minut sitten, arvon neidit. ;)

Ja pää pystyssä sekä selkä suorassa menen koko ajan. En oikeastaan itsekään tiedä miksi arveluttaa lähteä yksin yöhön. Jos uskaltaa avata suunsa (ja minä uskallan) ei pitäisi olla mitään ongelmaa. :)

Sosiaaliset normit ja -paineet ovat vain esteenäsi, ylitä ne.

Rupeeksä Daisariina meiän taustatanssijaksi ja bändäriksi? Örgh

En kuulu taustajoukkoihin, etualalla mennään ofc!

Osaakohan tuo emäntä tuoda kaljaa myös? Tai siivota ja laittaa ruokaa? Näitä asioita pitäisi aina tuoda esille noiden tanssivideoiden yhteydessä, että voi muodostaa oikean mielipiteen tirpasta.

Tuskin. Osasko lie tanssiakkaan?

Laita kuvia niin pisteytetään. Sillähän se selviää.

:D In your dreams, honey.

No mitä? Rupesit epäröimään?

Häätyy sit PahaEve kutsua paikalle sit tosipaikan tullen!

Sillä/sulla/teillä varmaan niitä ryntäitä löytyykin, ei oo hätiä mitiä!

Kohta litran kiskonu vettä yhteen menoon ja jano vaan pysyy perkele! Sitte ku koittaa nukkumaan lähtee niin ompa kiva kirmata kusella 5minuutin välein...

Pexi, laita kuomat jalkaan, siellä on paljon lunta ja yöllä on kylmä! Villasukkia ei myöskään parane unohtaa!

Ok. :(

Mutta kannatti yrittää. :)

Totta kai! Ei ikinä tiiä mistä narusta sattuu vahingossa vetämäänkään. :)

Eksyin tällasen uuden kappaleen pariin, jostain syystä tuli mahdottoman suuri tahto vetää kunnon kännit. Ikävä kyllä on vasta keskiviikko :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Eksyin tällasen uuden kappaleen pariin, jostain syystä tuli mahdottoman suuri tahto vetää kunnon kännit. Ikävä kyllä on vasta keskiviikko :(

Tule mukaan! Oon jo täällä. Talviloma on jees. Enää yksi täysi työviikko tänä vuonna jäljellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom