Onko täällä joku noitavaino häh???
Ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä joku noitavaino häh???
Jospa se kusisen hien hajujen kaveri on käyttäny nasomex-liuosta nenäkannulla... tai suoraan ruiskusta.Hyi helvetti kun junassa yks mies haisee saatana kusiselta hieltä! Aivan mieletön lemu.
Lahden asemalla myös joku arviolta 40 vuotias mies tuli kysymään miks huligaani vihaat mua, oonko tehnyt sulle jotain?
Mikä näitä lahtelaisia vaivaa? :D

Hah, sain juuri noiduttua kaikki tavarani ulos autosta. Hyvin olin pakannut tiiviisti kuorman, mutta vähän kun kiskoi ja noitui niin kyllä ne sieltä ulos tuli. :D Ainoa mihin ei meinannut riittää tämän akan noitakonstit oli autolla "sokkona" peruuttaminen laivan autokannella...:jahas: Vielä jos saisi nuo loput tavarat huomenna raahattua uuteen viralliseen osoitteeseen niin olisi muutto tehty!![]()

Mullaki olis muuten viel renkaita peräkontissa että viittitkö tulla neki hoitamaan paikalleen siinä samalla![]()
Noh, kai ne menis siinä samalla... :D Hyvää treeniä ainakin näin heikoille käsille kun vähän raahaa jotain painavampaa. Täytyy vaan toivoa että hissi toimii normaalisti huomenna uudessa osoitteessa, muuten tulee jalkatreenit samaan aikaan kun juoksee edes takaisin portaita 7. kerrokseen.
No kerros ny meillekkin mitä tuli tehtyäEi helvata mä moikailen tänään oikein urakalla :D

No kerros ny meillekkin mitä tuli tehtyä![]()

Nii, joku laiskempi olis saattanu pistää pakkomuuttoaputredin pystyy ja kerätä näitä arskoja kantoapuun :p

Ärsytykseen pitää olla jäätelöä tai suklaata. Tuossa Ainossa olisi molemmat :DTää toimii mun mielestä paremmin vitutukseen: http://www.boofi.fi/pizzat/prince-of-persia/prod_23.html
Jos oikein kovin ketuttaa, niin sitten voi naatiskella molemmat putkeen - itse valitsemassaan järjestyksessä.