Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahvia :)

another-coffee-funny.jpg

Pitäiskö kuulkaas pojat kehitellä MP13 messuille jonkunlainen pakkismiitti?
Ketäs on tulossa sinne? Kuparikatto? vokot? Ephe? plunkvist? Muita?

Pakkomennä:zzzz:

Periatteessa pitäisi lähteä etsimään uusi kypärä, kun entisellä ei enää uskalla kaatua, mutta toisaalta kaikki harrastevarannot on kyllä budjetoitu muihin tarkoituksiin tän vuoden osalta. Eli saattaa jäädä väliin... :(

Huhhuh, jopas onkin kivaa veivata pitkästä aikaa salilla oikein kunnolla. Reilu puol vuotta pelkkää kahvakuulailua ja satunnaista lenkkeilyä (ja hyvin paljon dokaamista) takana, paluu oikean raudan pariin tuntuu suloiselta. Ei edes aikainen herätys, pimeys ja kylmyys vituta pätkän vertaa.

Ai vitsin pimpulat, tuun olemaan keväällä niin vitun ripped että piNppiä tulee ovista ja ikkunoista!! Jee!

Jumalauta jätkät! Miehiin ei voi kyllä yhtään luottaa. Mun kaverin piti hakea mut aamulla huollosta, mutta se unohti mut sinne lumimyrskyyn!!!!!!!!!!!!!! Sitten kun soitin niin vastaa puhelimeen 'Voi vittu! Mä unohdin!' Soitti se hetken päästä että sori sori, menin ihan shokkiin. Puhuttiinko me muka eilen tästä?? Niin sietääkin mennä shokkiin, perkele, odotin puol tuntia. Ja kyllä puhuttiin. Olin aivan varma ettei ainakaan tämän jälkeen uskaltaisi hetkeen vittuilla, mutta ai niin väärässä olin 'ai määrättiinkö sulle myös mielialalääkkeitä poskiontelontulehdukseen??' Ihankuin olis maanantai:jahas:

Jumalauta jätkät! Miehiin ei voi kyllä yhtään luottaa. Mun kaverin piti hakea mut aamulla huollosta, mutta se unohti mut sinne lumimyrskyyn!!!!!!!!!!!!!! Sitten kun soitin niin vastaa puhelimeen 'Voi vittu! Mä unohdin!' Soitti se hetken päästä että sori sori, menin ihan shokkiin. Puhuttiinko me muka eilen tästä?? Niin sietääkin mennä shokkiin, perkele, odotin puol tuntia. Ja kyllä puhuttiin. Olin aivan varma ettei ainakaan tämän jälkeen uskaltaisi hetkeen vittuilla, mutta ai niin väärässä olin 'ai määrättiinkö sulle myös mielialalääkkeitä poskiontelontulehdukseen??' Ihankuin olis maanantai:jahas:

Mulla jos olis naisia kavereina niin ajattelisin heitä kokoajan sillai enkä pystyis unohtamaan tollasta.

Mulla jos olis naisia kavereina niin ajattelisin heitä kokoajan sillai enkä pystyis unohtamaan tollasta.

Naispuoleiset ystävät on kyllä ihan hirveintä paskaa ikinä. Siinä saa kaikki parisuhteen huonot puolet, mutta ei ollenkaan seksiä.

Mahtaa olla raskasta, jos jokaista näkemäänsä naista pitää oikeasti ajatella siinä mielessä. Ottakaa tuosta niin helpottaa:

71159_160842222460_2425541_n.webp

Back
Ylös Bottom