Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuoppi täynnä pepsi maxia, koko pullo jo menny. Hyvin varmasti nukuttaa!

Onko tässä pepsi maxissa jotain suurempia vaikutuksia? Itse tulee kaadettua sitä kurkusta alas usea pullo viikossa, eikä ole ikinä tullut oikein mietittyä muuta, kuin että kaloreita ei oikein ole.

Ehkä me ostamme pahvimukeja ja pidämme kunnon yönistujaiset?

Kyllä vain, liittykää seuraani :D minulla on kynttilä, pitkä puutikku ja jokunen vaahtokarkki. Grillaan ne pehmeäksi kynttilässä ja syön. Niin hyvää :kuola:

Onko tässä pepsi maxissa jotain suurempia vaikutuksia? Itse tulee kaadettua sitä kurkusta alas usea pullo viikossa, eikä ole ikinä tullut oikein mietittyä muuta, kuin että kaloreita ei oikein ole.

Lisäaineita siinä on todella paljon, mm makeutusaineita. Todella harvoin juon sitä siksi juuri. Vichy on paljon parempi vaihtoehto, mutta ei maun puolesta. Aina ei voi voittaa. :D

Kyllä vain, liittykää seuraani :D minulla on kynttilä, pitkä puutikku ja jokunen vaahtokarkki. Grillaan ne pehmeäksi kynttilässä ja syön. Niin hyvää :kuola:

Hmm. Etkai ole niin itsekäs, että et tarjoisi meille myös vaahtokarkkejasi?

- - - Updated - - -

Lisäaineita siinä on todella paljon, mm makeutusaineita. Todella harvoin juon sitä siksi juuri. Vichy on paljon parempi vaihtoehto, mutta ei maun puolesta. Aina ei voi voittaa. :D

Okei, toisaalta kun miettii niin olisi voinut hyvin päätellä jos ei ole kaloreita niin sisältää aika paljon kaikkea muuta.
Kivennäisvesiä tulee itsekin juotua todella paljon, mutta viikonloput kruunaan usein pepsi maxilla! ;)

^ En tosiaankaan, vaahtokarkit jakoon vaan ! Näen meidät kaikki jo istumassa lattialla söpösti kynttilän ympärillä, vaahtokarkkeja grillaten :hyvä:

^ En tosiaankaan, vaahtokarkit jakoon vaan ! Näen meidät kaikki jo istumassa lattialla söpösti kynttilän ympärillä, vaahtokarkkeja grillaten :hyvä:

Mä en tiedä miksi, mutta mulla tulee kynttilästä ja grillauksesta mieleen se, että onnistuisin jotenkin polttamaan housuni ja lopputuloksena istuisin pitkätjönssit päällä tyttöjen keskellä vaahtokarkki kädessä. Siitä olisi söpöys kaukana, joten ehkä on vain turvallisinta pysyä kotona.

Mä en tiedä miksi, mutta mulla tulee kynttilästä ja grillauksesta mieleen se, että onnistuisin jotenkin polttamaan housuni ja lopputuloksena istuisin pitkätjönssit päällä tyttöjen keskellä vaahtokarkki kädessä. Siitä olisi söpöys kaukana, joten ehkä on vain turvallisinta pysyä kotona.

En sano tähän mitään.. :D

Miten se ilta venyikin taas tähän asti... Piti mennä 2 tuntia sitten nukkumaan, mutta jämähdin supernaturalin ääreen jälleen. "Vielä yksi jakso".. Tänään jalkareenit :)

Back
Ylös Bottom