Huomenna: http://www.youtube.com/watch?v=TtjRekv1N6c Kannattaa treenata niin on liikuntarajoitteinen DOMSien takia ympäri vuoden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, toinen kevyt viikko putkeen ja kauheen huono omatunto. Treenaamisen syytä siis tämäkin. Nii.
Ei kannata treenata, siitä vaan masentuu.
Kuinka isoks haluaisit sitte kasvaa?Elä muuta sano. Jumankavi, oon käyny läpi vanhoja reenimerkintöjä ja todennu, että vittu minen ikinä kasva minkään kokoseksi. Ärsyttää ja vituttaa vaan koko ajan. Kyykyn jätän kohta kokonaan pois ku koko paska kule mihinkään ja vituttaa vaan lisää. Samaan aikaan takaraivossa naputtaa, että ei voi antaa periksi ja mitäs järkeä ois nyt antaa periksi, mutta jumankauta jos ei tän enempää näy missään että mitään ois ikinä tehny ni voi ristus mä sanon. Rupeen pullasorsaksi kohta.
Kuinka isoks haluaisit sitte kasvaa?
No paljonkin isommaksi kuin olen nyt. Mutta kuitenkin pitäis olla täysin saavutettavissa ilman sen kummempia voisilmiä. Mutta pemalauta jurkele junan kautta saatava kun ei tällainen rimppakinttu ilmeisesti IKINÄ pääse siihen kuntoon, mistä on jo kymmenen vuotta haaveillu. Rupeen nyrkkeilemään.
Elä meuhkaa siellä. Jos ei tulosta tule niin muutat jotain. Tai kaikki. Paitsi kyykkyä et jätä pois.
Meuhkaanpas. Minä oon nainen niin saan meuhkata ja puhua kaikenlaista tuultapaskaa, sitten voin huomenna tulla iloitsemaan miten kivaa reenaaminen taas on. Että näin. Muutettiin nyt reilu viikko sitten toi ohjelma ja kai tässä jotain pitäis alkaa tapahtua. Kyykyn kanssa menee hermo. Onko ny oikeesti saatana pakko kiusata itteensä liikkeellä, joka ei suju ja joka tekniikan hajoamisen ja heikon olemuksen takia vie turhaan tilaa reeneissä?! En tajua. Paska on paskaa vaikka oiski suklaaksi naamioitu.
Meuhkaanpas. Minä oon nainen niin saan meuhkata ja puhua kaikenlaista tuultapaskaa, sitten voin huomenna tulla iloitsemaan miten kivaa reenaaminen taas on. Että näin. Muutettiin nyt reilu viikko sitten toi ohjelma ja kai tässä jotain pitäis alkaa tapahtua. Kyykyn kanssa menee hermo. Onko ny oikeesti saatana pakko kiusata itteensä liikkeellä, joka ei suju ja joka tekniikan hajoamisen ja heikon olemuksen takia vie turhaan tilaa reeneissä?! En tajua. Paska on paskaa vaikka oiski suklaaksi naamioitu.
Useemmin vaan kyykkyä niin tottuu tekemään. Niitä pitää välillä oikeesti painottaa ennen ku oppii kunnolla. Ota vaikka jto:lta ohjelma jos ei ala tapahtumaan
On se helevetti jos ei kymmenessä vuodessa opi yhtä kyykkyä niin että sais joskus niskaansa enempi ku 40kg jäämättä viidennellä toistolla pohjaan. Ätänä. Kiva kattoo jotain miesten reenaamista, kun ihan sama mitä tekee ja tulosta tuntuu tulevan. Ite kahlaat läpi perusjuttuja ihan samalla tavalla ja saa odottaa asioita tapahtuvaksi ihan rauhassa. Ei oo kiire. Voisin ottaa niiden "mulle kasvaa lihakset heti ku meen salille" -naisten geenit. Ihan huoletta. Tänne vaan.
Samoilla leluilla kyllä itekin leikin ku 17-vuotiaana. Mulla vaan tuntuu aina menevän joku paikka rikki kun pääsen ennätyskantaan kiinni. Eikä oo vielä edes keskinkertaiset painot. Eniten vituttaa kun ei oikeen voi edes yrittää.
No paljonkin isommaksi kuin olen nyt. Mutta kuitenkin pitäis olla täysin saavutettavissa ilman sen kummempia voisilmiä. Mutta pemalauta jurkele junan kautta saatava kun ei tällainen rimppakinttu ilmeisesti IKINÄ pääse siihen kuntoon, mistä on jo kymmenen vuotta haaveillu. Rupeen nyrkkeilemään.
Flanders, oletko se sinä?
Well howdiddlydoodly neighbour!
Paskaapaskaapaskaa. Sit alkaa hermostuttaa tämmönen vinkuminenkin, mutta jumalauta. Ärsyttää.