Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Totta, toinen kevyt viikko putkeen ja kauheen huono omatunto. Treenaamisen syytä siis tämäkin. Nii.

Mäkin olin flunssassa viime vuonna ja jouduin pitään monta lepopäivää putkeen, josta seurasi hemmetin huono omatunto. Päädyin siis treenaileen lopulta flunssaisena ja sain keuhkokuumeen. Ja mikä tässäkin on syypää? No treenaus tietenkin.

Ei kannata treenata, siitä vaan masentuu.

Elä muuta sano. Jumankavi, oon käyny läpi vanhoja reenimerkintöjä ja todennu, että vittu minen ikinä kasva minkään kokoseksi. Ärsyttää ja vituttaa vaan koko ajan. Kyykyn jätän kohta kokonaan pois ku koko paska kule mihinkään ja vituttaa vaan lisää. Samaan aikaan takaraivossa naputtaa, että ei voi antaa periksi ja mitäs järkeä ois nyt antaa periksi, mutta jumankauta jos ei tän enempää näy missään että mitään ois ikinä tehny ni voi ristus mä sanon. Rupeen pullasorsaksi kohta.

Elä muuta sano. Jumankavi, oon käyny läpi vanhoja reenimerkintöjä ja todennu, että vittu minen ikinä kasva minkään kokoseksi. Ärsyttää ja vituttaa vaan koko ajan. Kyykyn jätän kohta kokonaan pois ku koko paska kule mihinkään ja vituttaa vaan lisää. Samaan aikaan takaraivossa naputtaa, että ei voi antaa periksi ja mitäs järkeä ois nyt antaa periksi, mutta jumankauta jos ei tän enempää näy missään että mitään ois ikinä tehny ni voi ristus mä sanon. Rupeen pullasorsaksi kohta.
Kuinka isoks haluaisit sitte kasvaa?

Kuinka isoks haluaisit sitte kasvaa?

No paljonkin isommaksi kuin olen nyt. Mutta kuitenkin pitäis olla täysin saavutettavissa ilman sen kummempia voisilmiä. Mutta pemalauta jurkele junan kautta saatava kun ei tällainen rimppakinttu ilmeisesti IKINÄ pääse siihen kuntoon, mistä on jo kymmenen vuotta haaveillu. Rupeen nyrkkeilemään.

No paljonkin isommaksi kuin olen nyt. Mutta kuitenkin pitäis olla täysin saavutettavissa ilman sen kummempia voisilmiä. Mutta pemalauta jurkele junan kautta saatava kun ei tällainen rimppakinttu ilmeisesti IKINÄ pääse siihen kuntoon, mistä on jo kymmenen vuotta haaveillu. Rupeen nyrkkeilemään.

Elä meuhkaa siellä. Jos ei tulosta tule niin muutat jotain. Tai kaikki. Paitsi kyykkyä et jätä pois.

Elä meuhkaa siellä. Jos ei tulosta tule niin muutat jotain. Tai kaikki. Paitsi kyykkyä et jätä pois.

Meuhkaanpas. Minä oon nainen niin saan meuhkata ja puhua kaikenlaista tuultapaskaa, sitten voin huomenna tulla iloitsemaan miten kivaa reenaaminen taas on. Että näin. Muutettiin nyt reilu viikko sitten toi ohjelma ja kai tässä jotain pitäis alkaa tapahtua. Kyykyn kanssa menee hermo. Onko ny oikeesti saatana pakko kiusata itteensä liikkeellä, joka ei suju ja joka tekniikan hajoamisen ja heikon olemuksen takia vie turhaan tilaa reeneissä?! En tajua. Paska on paskaa vaikka oiski suklaaksi naamioitu.

Aaaaaargh, vittu mikä paska netti! Mikään ei vituta tätä 2000-luvun ihmistä enempää stna!

Meuhkaanpas. Minä oon nainen niin saan meuhkata ja puhua kaikenlaista tuultapaskaa, sitten voin huomenna tulla iloitsemaan miten kivaa reenaaminen taas on. Että näin. Muutettiin nyt reilu viikko sitten toi ohjelma ja kai tässä jotain pitäis alkaa tapahtua. Kyykyn kanssa menee hermo. Onko ny oikeesti saatana pakko kiusata itteensä liikkeellä, joka ei suju ja joka tekniikan hajoamisen ja heikon olemuksen takia vie turhaan tilaa reeneissä?! En tajua. Paska on paskaa vaikka oiski suklaaksi naamioitu.

Useemmin vaan kyykkyä niin tottuu tekemään. Niitä pitää välillä oikeesti painottaa ennen ku oppii kunnolla. Ota vaikka jto:lta ohjelma jos ei ala tapahtumaan

Saa meuhkata, pitää meuhkata. Aggressiosta saa voimaa perkele!

Useemmin vaan kyykkyä niin tottuu tekemään. Niitä pitää välillä oikeesti painottaa ennen ku oppii kunnolla. Ota vaikka jto:lta ohjelma jos ei ala tapahtumaan

On se helevetti jos ei kymmenessä vuodessa opi yhtä kyykkyä niin että sais joskus niskaansa enempi ku 40kg jäämättä viidennellä toistolla pohjaan. Ätänä. Kiva kattoo jotain miesten reenaamista, kun ihan sama mitä tekee ja tulosta tuntuu tulevan. Ite kahlaat läpi perusjuttuja ihan samalla tavalla ja saa odottaa asioita tapahtuvaksi ihan rauhassa. Ei oo kiire. Voisin ottaa niiden "mulle kasvaa lihakset heti ku meen salille" -naisten geenit. Ihan huoletta. Tänne vaan.

On se helevetti jos ei kymmenessä vuodessa opi yhtä kyykkyä niin että sais joskus niskaansa enempi ku 40kg jäämättä viidennellä toistolla pohjaan. Ätänä. Kiva kattoo jotain miesten reenaamista, kun ihan sama mitä tekee ja tulosta tuntuu tulevan. Ite kahlaat läpi perusjuttuja ihan samalla tavalla ja saa odottaa asioita tapahtuvaksi ihan rauhassa. Ei oo kiire. Voisin ottaa niiden "mulle kasvaa lihakset heti ku meen salille" -naisten geenit. Ihan huoletta. Tänne vaan.

Samoilla leluilla kyllä itekin leikin ku 17-vuotiaana. Mulla vaan tuntuu aina menevän joku paikka rikki kun pääsen ennätyskantaan kiinni. Eikä oo vielä edes keskinkertaiset painot. Eniten vituttaa kun ei oikeen voi edes yrittää.

Samoilla leluilla kyllä itekin leikin ku 17-vuotiaana. Mulla vaan tuntuu aina menevän joku paikka rikki kun pääsen ennätyskantaan kiinni. Eikä oo vielä edes keskinkertaiset painot. Eniten vituttaa kun ei oikeen voi edes yrittää.

Mä lähden yleensä ihan neutraalisti reenaamaan kyykytkin, mutta hermostun kun en saa tasapainotettua liikettä. Perse vatkaa ja paino menee aina jommallekummalle jalalle enemmän kuin toiselle. Sillon tekis aina mieli lyödä tanko samantien tellinkeihin ja repiä iteltään pää irti. Sama tuon nivusen kanssa. Yritä venytellä, yritä lämmitellä oikeasti hyväksi, palauttele hyvin, venyttele, palauttele, lämmittele. Samat hommat aina uusiksi ja muutenkin kuin kyykkypäivinä. Silti se vittuilee. Nytkin on niin kipeä että oikealta kyljeltä ei voi kääntyä vasemmalle kun sattuu. Ihan kuin jalkaa revittäis irti. Paskaapaskaapaskaa. Sit alkaa hermostuttaa tämmönen vinkuminenkin, mutta jumalauta. Ärsyttää.

Ja kun viimein sai ton penkin etenemään ja maastavetokin kulkee mukavasti. Apuliikkeissäkin painoja saa lisätä jatkuvasti. Ja sitten tuo saamarin kyykky lagaa. Vaikka ei se aina oo niistä painoista kiinni, joo joo blaablaa.

Flanders, oletko se sinä?

Paskaapaskaapaskaa. Sit alkaa hermostuttaa tämmönen vinkuminenkin, mutta jumalauta. Ärsyttää.

Just tänään kirjottelin motivaatiosta sun muusta. Aika hermoheikko olo tavallaan kun fiilikset menee niin paljon salitreenin mukaan, vaikka toki krempat muutakin elämää haittaa. Vain kävelyä, kumartumista ja muuta turhaa liikehdintää tosin

Back
Ylös Bottom