Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähren ilman lupaa sitte. Kuulemiin.
Mie en oo ikinä ymmärtäny, että miksi töissä ei saa olla humalassa. Joku 1.5 promillen raja olisi ihan toimiva.

Olin siinä uskossa, että täällä etelässä ois lämmintä, mutta perkele kylymää on! Kaiken lisäksi lunta on noin 20 kertaa enemmän. Se onko täällä paljon vai Rollossa vähän onkin arvoitus... :D
Varmaan häätyy vetää viskiä, niinku fiilistellä näitten porvareitten vanhoilla tiluksilla.![]()
Englannissa onnistuu pubikulttuuri kesken päivän. Sosiaaliklubi on ainaki enkkujen siemensillä. Kurssinvetäjä kiskaisi 3 viskiä ja 2 tuoppia ja sitten taas kursseille. Ite taisin olla koko viikon enemmän tai vähemmän tuuterissa.
Ajoin tankilla suljetulla alueella about promillen alaisuudessa. Eihä se päälle näkyny mutta ohjaajaa hirvitti.
EDIT: ilmatyynyaluksella en ajanu, en halunnu hukkua jokeen..
Olin siinä uskossa, että täällä etelässä ois lämmintä, mutta perkele kylymää on! Kaiken lisäksi lunta on noin 20 kertaa enemmän. Se onko täällä paljon vai Rollossa vähän onkin arvoitus... :D
Varmaan häätyy vetää viskiä, niinku fiilistellä näitten porvareitten vanhoilla tiluksilla.![]()

Pakko kysyä että oletko sä ollu millään reissulla selvinpäin?:D
Vähän jos on lunta. :D
Lagavulin..![]()
Oikeastaan turussa. En muualla :D
Ja kuubassa aion olla. Oikeastaan oon kahden viime vuoden aikana tsempannu aikalailla. Yhteensä n. 13kk tipatonta 24kk aikana. Tosin kesällä olin turkissa viikon kännissä, samoin mökillä monta päivää.. mallorcalla viikko tukkihumalassa, floridas 2 viikkoa.. No joo, vaatii jonku verran harjottelua vai lopettasko matkustelun.
Pääsis jo koulusta pois ja kotia päikkäreille.. :haart:
Jee -19 astetta! Auton huohotinputki jäässä, oli mukava yllätys kun starttas kaaran käyntiin ja veti konepellin auki, sylkäisi mittatikun rööristä öljyt silmille, on tämä nyt touhua jos autotkin jo räkii silimille...