Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie en oo ikinä ymmärtäny, että miksi töissä ei saa olla humalassa. Joku 1.5 promillen raja olisi ihan toimiva.

Joku vuosi sitten työkaverini kokeili tuota. Kenkää tuli laakista, ei auttanu mitkään selittelyt.

Pakkasta näköjään -22, omnom.

Englannissa onnistuu pubikulttuuri kesken päivän. Sosiaaliklubi on ainaki enkkujen siemensillä. Kurssinvetäjä kiskaisi 3 viskiä ja 2 tuoppia ja sitten taas kursseille. Ite taisin olla koko viikon enemmän tai vähemmän tuuterissa.

Ajoin tankilla suljetulla alueella about promillen alaisuudessa. Eihä se päälle näkyny mutta ohjaajaa hirvitti.

EDIT: ilmatyynyaluksella en ajanu, en halunnu hukkua jokeen..

Onko tänäkin vuonna tää "anna lapsellesi selvä joulu" kampanja? On iha käsittämätön kampanja, ei mulla tulis pieneen mieleenkään antaa lapsille viinaa jouluna!

Olin siinä uskossa, että täällä etelässä ois lämmintä, mutta perkele kylymää on! Kaiken lisäksi lunta on noin 20 kertaa enemmän. Se onko täällä paljon vai Rollossa vähän onkin arvoitus... :D

Varmaan häätyy vetää viskiä, niinku fiilistellä näitten porvareitten vanhoilla tiluksilla. :rolleyes:

Olin siinä uskossa, että täällä etelässä ois lämmintä, mutta perkele kylymää on! Kaiken lisäksi lunta on noin 20 kertaa enemmän. Se onko täällä paljon vai Rollossa vähän onkin arvoitus... :D

Varmaan häätyy vetää viskiä, niinku fiilistellä näitten porvareitten vanhoilla tiluksilla. :rolleyes:

ookko hesas vai? Juu viskiä vaan.

Englannissa onnistuu pubikulttuuri kesken päivän. Sosiaaliklubi on ainaki enkkujen siemensillä. Kurssinvetäjä kiskaisi 3 viskiä ja 2 tuoppia ja sitten taas kursseille. Ite taisin olla koko viikon enemmän tai vähemmän tuuterissa.

Ajoin tankilla suljetulla alueella about promillen alaisuudessa. Eihä se päälle näkyny mutta ohjaajaa hirvitti.

EDIT: ilmatyynyaluksella en ajanu, en halunnu hukkua jokeen..

Pakko kysyä että oletko sä ollu millään reissulla selvinpäin?:D

Vähän jos on lunta. :D

Lagavulin.. :kuola:

Pakko kysyä että oletko sä ollu millään reissulla selvinpäin?:D

Oikeastaan turussa. En muualla :D

Ja kuubassa aion olla. Oikeastaan oon kahden viime vuoden aikana tsempannu aikalailla. Yhteensä n. 13kk tipatonta 24kk aikana. Tosin kesällä olin turkissa viikon kännissä, samoin mökillä monta päivää.. mallorcalla viikko tukkihumalassa, floridas 2 viikkoa.. No joo, vaatii jonku verran harjottelua vai lopettasko matkustelun.

Pakko kyllä myöntää, että on helvetti sentään tylsää... Kaljaa tekis mieli ja tekis mieli pelata bäfän uusintä lisäriä, mutta eihän ne ruottin urpot osaa sitä laittaa pelikuntoon..

Oikeastaan turussa. En muualla :D

Ja kuubassa aion olla. Oikeastaan oon kahden viime vuoden aikana tsempannu aikalailla. Yhteensä n. 13kk tipatonta 24kk aikana. Tosin kesällä olin turkissa viikon kännissä, samoin mökillä monta päivää.. mallorcalla viikko tukkihumalassa, floridas 2 viikkoa.. No joo, vaatii jonku verran harjottelua vai lopettasko matkustelun.

Kyllähän tommoset parin viikon reissut alkaa vaatia jo jonkunlaista turnauskestävyyttä:D Mutta eihän siinä, jokainen tekee lomallaan mitä tykkää.

Jee -19 astetta! Auton huohotinputki jäässä, oli mukava yllätys kun starttas kaaran käyntiin ja veti konepellin auki, sylkäisi mittatikun rööristä öljyt silmille, on tämä nyt touhua jos autotkin jo räkii silimille...

Jee -19 astetta! Auton huohotinputki jäässä, oli mukava yllätys kun starttas kaaran käyntiin ja veti konepellin auki, sylkäisi mittatikun rööristä öljyt silmille, on tämä nyt touhua jos autotkin jo räkii silimille...

Räkänen nauru! :lol2:

Back
Ylös Bottom