Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai juma teidän juttuja, viinaa, hunajaa ja diapamia tautiin, sekä seksimukava patja:lol2:
Pitäisköhän kokeilla tuota Kairan reseptiä kun ei napit tehoa; itsehän otin kolmioyskänlääkettä töissä, mikä oli suuri virhe, koska nyt vaan pyörii päässä..

Ootko sä taas kipeenä? :(

Kamala ukko mie oon, kun kohta jo humalassa oon.

Hieno mies! Susta täytyis ottaa mallia niin olis töiski paljo mukavempaa. On se kumma ku täälä ei saa olla kännis!

Ootko sä taas kipeenä? :(

Joo, neljännen kerran putkeen. Ikinä en oo tälleen sairastellut. Työkaverit sanoi että ala käyttää viittomakieltä tai lähde kotiis, niin otin vähän lääkettä etten yskis keuhkoja pihalle ja ääni vähän kulkis. Suuri virhe.

- - - Updated - - -

Hieno mies! Susta täytyis ottaa mallia niin olis töiski paljo mukavempaa. On se kumma ku täälä ei saa olla kännis!

Mä olen käytännössä kännissä tosta yskänlääkkeestä, mutta koska siinä ei ole mitään eroa jos olis selvinpäin, niin kukaan ei huomaa mitään.

Joo, neljännen kerran putkeen. Ikinä en oo tälleen sairastellut. Työkaverit sanoi että ala käyttää viittomakieltä tai lähde kotiis, niin otin vähän lääkettä etten yskis keuhkoja pihalle ja ääni vähän kulkis. Suuri virhe.

Tiedän tunteen, minullakin oli joku vuosi sitten samantyylinen sairastelukierre. Tuo ottaa kyllä ihan kunnolla päähän, kun sairastelu ei lopu millään. Koeta kuitenkin levätä vaikka väkisin, vaikka tekisi mieli salille.

Retkiaitasta ja/tai varsinkin partioaitasta saa järkyn lämpösiä kuteita ja lisäksi mukavia. On ne hintavia mutta sen väärti!! Suosittelen ehdottomasti.

Toppahousut löytyi tarjouksesta. Muuta ehtii katselemaan myöhemmin, tärkeintä on ettei tuo peräosasto jäädy! :D Jostain kumman syystä läski ei tunnu lämmittävän vaikka sitä reilun kerroksen on kerännyt ympärilleen.

Ymmärsinkö oikein, että harkitset vain Tempur-petarin ostamista? Nyt on 6,5 vuotta ollut Tempurit (koko setti) alla ja olen kyllä miettinyt olisiko ollut yhtä hyvä nukkua Tempur-petari + randompatjat- combolla. Ehkä olisi, ehkä ei. Eipä nuo patjat ole menneet vielä miksikään tuossa ajassa, ihan yhtä hyviä ovat kuin ostaessakin. Sikäli ehkä korkeamman hinnan maksaminen on perusteltua. Mitä nyt viime aikoina on tullut muissa sängyissä nukuttua, niin en mä yhtä hyviä unia ole nukkunut kuin omassa sängyssä. Ja muistaakseni myös aikanaan Tempuriin vaihtaessa aloin nukahtamaan nopeammin ja nukkumaan sikeämmin verrattuna vanhaan runkopatjasänkyyn. Lisäplussaa Tempurille vielä seksimukavuudesta. :D
Mulla on jo entuudestaan siis sellainen viskoelastinen petari (ei Tempurin), ja se on tosi kiva kyllä, mutta ei siitä taida olla iloa, kun patja sen alla on susipaska. Sen olisin siis laittamassa paremman joustinpatjan päälle, tai sitten ostaisin sen Tempur-patjan.

No en mäkää enää tänävuonna juo. Mutta silti valitten perjantai pitsan ja perjantai oluiden väliltä paremman vaihtoehdon.

No en mäkää enää tänävuonna juo. Mutta silti valitten perjantai pitsan ja perjantai oluiden väliltä paremman vaihtoehdon.

Miksi valita? Perjantaina menee hyvin sekä pizza että olut. Eikä tarvii edes känniin asti juoda.

Mie en oo ikinä ymmärtäny, että miksi töissä ei saa olla humalassa. Joku 1.5 promillen raja olisi ihan toimiva.
Nyt on sellanen tilanne töissä et vasta 1,5romillee ku olis ni työt maistuis mut pomo sais selkäänsä samal. Vittu tätä firmaa perkele. Tiiä vielä tekisinkö kolme tuntia vai 6tuntia kestävän päivän. Ensimmäinen houkuttelis ja suoraa himaa ottaa kaljaa. Perkele.

Toppahousut löytyi tarjouksesta. Muuta ehtii katselemaan myöhemmin, tärkeintä on ettei tuo peräosasto jäädy! :D Jostain kumman syystä läski ei tunnu lämmittävän vaikka sitä reilun kerroksen on kerännyt ympärilleen.

Se on hyvä ettei kaikki meistä ole jäässä. :jahas:

Miksi valita? Perjantaina menee hyvin sekä pizza että olut. Eikä tarvii edes känniin asti juoda.

Ku jättää syömättä voi juoda enempi. Siks.

e. Tarkennetaampas vielä. Eli minä en siis juo kotona vaan oluen juominen edellyttää kapakkaan siirtymistä. Eli toisinsanoen valitten perjantai pitsan ja kapakkaillan väliltä.

- - - Updated - - -

Vauhti päällä! :hyper:

Varo vierotusoireita.

Tarkoittaako 'sugar face' jotain törkeää?

Back
Ylös Bottom