Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseinhon kanssa oppii kyllä elämään. Tai ainakin pahan mielen kanssa.^Kuulostaa helevetin hyvältä, mutta pitäisin itseäni äärimmäisen vetelyspaskana ja silloin minulle tulisi paha mieli.
Jaahas, se ois päivä taas pulkassa.

Jumantsuide. Isin lääkkeet on parhaita. Flunssa hellittää selvästi kun on pari päivää lääkinnyt itseään ohjeiden mukaisesti. Vähän yskittää enää mut muut oireet poissa. Jeii![]()
Hunajalle mä oon aina nauranu, kunnes yhden kerran lääkäri sanoi että ota hunajaa lusikallinen aamulla, päivällä ja illalla. Sitte ihmettelin että onko sille muka tieteellistä perää, niin oli..
Mitä se isi käski tehdä ja ottaa?
Hunajalle mä oon aina nauranu, kunnes yhden kerran lääkäri sanoi että ota hunajaa lusikallinen aamulla, päivällä ja illalla. Sitte ihmettelin että onko sille muka tieteellistä perää, niin oli..
Mutta illalla menen sentään tsekkaamaan vihdoin uusimman Bondin.![]()
Pienestä pitäen pieneen röhään on isi määrännyt nukkumaan mennessä Jägermeisteria ja lusikallisen hunajaa. Hunajaa tulis ottaa myös muulloin päivän mittaan jos alkaa kurkkua ärsyttää. Hyvin aina toiminu ja toimii edelleen.
Taas viikoloppu lähestyy. :S Onneksi huomenna on vasta keskiviikko.
Keskiviikko ja torstai ovat mennyttä! ...Mutta vain tällä viikolla ;)