Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumantsuide. Isin lääkkeet on parhaita. Flunssa hellittää selvästi kun on pari päivää lääkinnyt itseään ohjeiden mukaisesti. Vähän yskittää enää mut muut oireet poissa. Jeii :)

Jumantsuide. Isin lääkkeet on parhaita. Flunssa hellittää selvästi kun on pari päivää lääkinnyt itseään ohjeiden mukaisesti. Vähän yskittää enää mut muut oireet poissa. Jeii :)

Mitä se isi käski tehdä ja ottaa?

Hunajalle mä oon aina nauranu, kunnes yhden kerran lääkäri sanoi että ota hunajaa lusikallinen aamulla, päivällä ja illalla. Sitte ihmettelin että onko sille muka tieteellistä perää, niin oli..

Hunajalle mä oon aina nauranu, kunnes yhden kerran lääkäri sanoi että ota hunajaa lusikallinen aamulla, päivällä ja illalla. Sitte ihmettelin että onko sille muka tieteellistä perää, niin oli..

Oon yllättynyt, että joku lääkäri on oikeasti suositellut. Yleensä ne määrää vaan parikytä kiloa kalliita nappeja ja litkuja. Oon tässä vuoden verran ottanut aina iltasella lusikallisen hunajaa - ja eipä ole ollut edes flunssan alkua.

(Tosin ei se siitä hunajasta välttämättä johdu, mutta ainakin maistuu hyvältä :D Mutta paljon löytyy interNjetsistä tietoa hunajan hyödyistä.)

Mitä se isi käski tehdä ja ottaa?

Pienestä pitäen pieneen röhään on isi määrännyt nukkumaan mennessä Jägermeisteria ja lusikallisen hunajaa. Hunajaa tulis ottaa myös muulloin päivän mittaan jos alkaa kurkkua ärsyttää. Hyvin aina toiminu ja toimii edelleen.

Mulla on tautiin toiminu aina kunnon kännit. Ja vaikka tauti ei paraniskaan kännillä, niin ainakaan ei vituta enää yhtään niin paljon.

Diapam on yks helvetin hyvä lääke kanssa. Vaikka olis ripulit housuissa niin on hemmetin kivaa :D

Juu toi hunaja tosiaan tuntuu toimivan, ei siihen vaan tahdo uskoa kun sen on äitee sanonu.

Toivottavasti tästä ei nyt ala mikään joululaulujen linkitys. Ihan hetkeksi tuli vain sellainen kiva fiilis ja tämähän on kuunneltavinta jouluhöttöä ikinä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pienestä pitäen pieneen röhään on isi määrännyt nukkumaan mennessä Jägermeisteria ja lusikallisen hunajaa. Hunajaa tulis ottaa myös muulloin päivän mittaan jos alkaa kurkkua ärsyttää. Hyvin aina toiminu ja toimii edelleen.

Siis onko iskä juottanut sinulle Jägermaisteria jo lapsesta saakka? Aika hardcorea :D

Taas viikoloppu lähestyy. :S Onneksi huomenna on vasta keskiviikko.

Mutta huomennahan on "perjantai" :D Sitten on taas perjantai ja perjantai ja sitte lauantai ja sunnuntai :) Keskiviikko ja torstai ovat mennyttä! ...Mutta vain tällä viikolla ;)

Back
Ylös Bottom