Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gaspin Windbreaker ja college housut. Tukka luonnollisesti lyhyt ja kaulassa roikkuu metalliketju. Niin joo ja suomifinlandperkeleleijona pipo.
Peruspakkislainen? :lol2:

Gazozin farkut ja kalju. Himassa oma hylly lisäravinteille.

Kuvahaku löysi tämmöisen, "perus pakkislainen"
Kyle1stHS.webp

Tällä sankarilla oli jotain ufc-rojua niskassa. Sellanen pystytukka.

Tän päivän työt tehty. Nyt syömään ja juomaan.

^Älä unohda juoda!

Mitäs kettu? Ootko nukkunu hyvin? Paleleeko?

Mulla pitäis olla kämpässä korkeintaan kaksi kappaletta astioita. (2 lautasta, lasia,veistä,haarukkaa... Jne).
Vittu tiskasin kuukauden vanhat tiskit äskön, vittu mikä homma!!

Kohta pitäis Valtion Rautateiltä ropista kyhynyä. Milijuunasti. Ainaki melekeen 13e. Kaikki pois, perkele! Nyt lähen salille. Oksennan keuhkoni pihaan ja poimin kotimatkalla kyytiin. Röhöhöhö.

Oli -20, nyt -9 ja tonne viiteen pitäisi vielä nousta. Jes jes, pikkupakkanen on jees. Ja lumisadetta loppuviikoksi \o/

Niinhän tuo lupaili että aamuks lauhtuu ja luntakin olis luvassa. Ei tiijä vaikka tästä vielä joulu tulee...

Kunnolla vaan lunta ja pakkasta perkele. Mulla ole enää moottoripyörääkään niin ihan sama tuleeko kesää ollenkaan.

Ja kyllä. Maksaahan nuo, mutta lämpimästä olosta voikin vähän jo maksaa.
Ja oli penkkipäivä. Ny vaan henkailua.

Joo ja ne tuntuu mukavalta päällä. Joskus lapis mökillä ollu vaan kalsarit päällä koko päivän ja juonu viinaa. Menee ne siinäkin :D

Mulla vähän vissii suu napsuu, puhunu viinasta nyt enemmän. Eikös se oo niin että siitä puhe mistä puute? :D

On joo. Tulisi vaikka ikuinen perkeleen kylmä ja luminen talvi ja lopulta kaikki hukuttaisi ja kuoltaisi ikihankeen.

Back
Ylös Bottom