Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piti mennä vain peiton alle lämmittelemään tuossa neljän aikoihin, mutta vasta äsken könysin ylös. Tietää taas vaihteeksi hyvin nukuttua ensi yötä.:jahas:

E: Mutta olipahan sentään hyvä uni, kun jumppailin jonkun blondin kanssa sängyssä. Vaikka tokihan sitä joskus pohtii, että mitä jos pääsisi toteuttamaan tuota ihan oikeasti, eikä vain unissaan.:jahas:

Huomenna Helsingin kautta Porvooseen, mukavaa ! Sunnuntaina sitten takasin kotio :) Vihaan kyllä pakkaamista niin paljon, mistä minä voin tietää mitä teen ja mitä minä haluan pukea päälleni esim. parin päivän päästä.... :jahas:

Lisempää pimeyttä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olipa pihalla hyvä ja hienon näkönen keli! Pimeetä, tähdet ja kaikki oli ja semmosta hilelunta leijaili hiljalleen taivaalta! Tuli iha joulufiilis :joulu6:

Juu kyllä tuo vanhempi aikakausi on tiedossa, mutta melko kälystä menoa.

:rock:

On kyllä munakas biisi. Oikea omelettti.

PERRKELE!! :rock:

Lapset nukkumaan.

Huominen vielä ja sit vapaiden viettoon. :rolleyes:

Noo meijän koulult lähtee bussi joskus 9 nii ollaan sit joskus puol 11 paikan päällä. Jos näät siellä kaljua kynäniskaa (kts. vaikka blogista kuva), niin saa tulla morottamaan, jos uskaltaa :)

Ai sä oot siellä jo niin aikasin, meiän bussi lähtee klo 8 ja perillä pitäs olla siinä 12 maissa (krhm joo...). Tässä ollaankin sitten vaan minun näköhavaintojen varassa, mikä on sinällänsä aika valitettavaa :D Toivottavasti törmäillään ! :)

Suosikkini. Ei turhaa lätistä.

Itse en kyllä mitään suurimpia grindin ystäviä ole, mutta kyllähän Rottenikin on livenä riehuttu joskus!

:rock:

Ai sä oot siellä jo niin aikasin, meiän bussi lähtee klo 8 ja perillä pitäs olla siinä 12 maissa (krhm joo...). Tässä ollaankin sitten vaan minun näköhavaintojen varassa, mikä on sinällänsä aika valitettavaa :D Toivottavasti törmäillään ! :)

Juh toivotaan, ja sulla ei ole vippejä niin ei pahemmin kuvia nää :) Pyörin siellä kyl johonkin kahteen saakka kai...

Älä Kai kone oo. Vittu röh

Back
Ylös Bottom