Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu mua vituttaa noi muijan kanit. On ne ihan mukavia sinänsä, tai se toinen niistä, joka ei pelkää ja riehu koko ajan. Näin kylmällä niitä on pakko pitää sisällä. Se meinaa, että niitä pidetään keittiössä makkarin vieressä(ei ovia), josta niiden jyrsinät ja muut kuuluu. Vituttaa se niiden hoitaminen varsinkin nyt, kun muija on pitemmällä työreissulla, eli joudun yksin tekemään kaiken. No, ei noi ole ollenkaan niin paha juttu. Pahin juttu on se, että olen näköjään allerginen heinällä ja ehkä myös kaneille. Nyt olen jatkuvasti pienessä flunssassa, tai nenä vuotaa. No, pitää varmaan käydä hakemassa laatikollinen jotain antihistamiineja lääkäriltä.
Jos musta ois kiinni, ne lämmittäis nytkin kivasti mun käsiä tuolla ulkona lumimyräkässä.
Kovasti näyttää siltä, että tänään on jälleen se päivä, kun ...
Täällä ei oo vielä lunta, vaikka pohjoisessa ollaan. Kärsikää etelän asukit! :D
Vittu mua vituttaa noi muijan kanit. On ne ihan mukavia sinänsä, tai se toinen niistä, joka ei pelkää ja riehu koko ajan. Näin kylmällä niitä on pakko pitää sisällä. Se meinaa, että niitä pidetään keittiössä makkarin vieressä(ei ovia), josta niiden jyrsinät ja muut kuuluu. Vituttaa se niiden hoitaminen varsinkin nyt, kun muija on pitemmällä työreissulla, eli joudun yksin tekemään kaiken. No, ei noi ole ollenkaan niin paha juttu. Pahin juttu on se, että olen näköjään allerginen heinällä ja ehkä myös kaneille. Nyt olen jatkuvasti pienessä flunssassa, tai nenä vuotaa. No, pitää varmaan käydä hakemassa laatikollinen jotain antihistamiineja lääkäriltä.
Jos musta ois kiinni, ne lämmittäis nytkin kivasti mun käsiä tuolla ulkona lumimyräkässä.
Whiiiiiiiiii! Lentävä kettu!
Huomenna on WFC:n pikkujoulut:dance:
Whiiiiiiiiii! Lentävä kettu!
Luultavasti jonnekin kuusen nokkaan tai pöpelikköön.Mihis aattelit lentää?
Pomppiva maastonakki. Korvien lepattaminen lisää varmasti aerodynaamisia ominaisuuksia :DOis lähteny tukka päästä, mutta onneks oli pipo tiellä. Koira muuttuu aina kengurubensalla täytetyksi pupuksi näillä keleillä, pomppii niin että korvat heiluu. Jäis muuten pohjasta kiinni.
Toisin oli sillä poikaressulla, joka kulki mun edessä hangessa tennareissaan...
Pomppiva maastonakki. Korvien lepattaminen lisää varmasti aerodynaamisia ominaisuuksia :D
Meillä oman firman pippalot tänään. :evil:
Pitihän sitä vähän saada hupia aamuun kattellessa kylmästä hytisevää märkäjalkaista pölkkypäätä. Kyllä nyt taas jaksaa huomiseen asti.Arvasin, että mua seurattiin.
Muahaha :D Mullakin pitäis jossain olla tuon oman hörssön jouluaaton lumitohinoista videopätkää muutaman vuoden takaa. On ne vaan hassuja.Tämmöstä menoa oli pari vuotta sitten :D