Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonii nyt olis sitte kesätyöt ens kesäks :) työnantaja ei vaan vielä tiedä, että tuun. Mä lähen norjaan öljyinsinööriks. Keskimäärin 4kk/vuosi töitä ja keskimäärin vuodessa palkkaa 133000€ :) käy

Haha, loppua ei täälläkään näy. Kohta onneksi onkin joululoma, ja voi unohtaa nuo hommat hetkeksi.

joo kyllä sitte täytyy vähä ottaa lepiä kun saa mm. ohjelmoinnin ja ruotsin tästä pois :D joululomalla tarttis sisäistää kemian lukion oppimäärä + insinöörikemia, kun ei millään viittis mennä istuskeleen mihinkää perusteiden kurssille :D

Iltaa!
Viikko menty taas käänteisellä unirytmillä. Huomisaamulla olis tenttiä tarjolla, täytynee keittää kahvia lisää ja avata kirja. Lisäksi täytynee tehdä jotain tälle unirytmille.
Vituttaa myös tuo myräkkä ulkona, eihän sinnne uskalla edes vilkaista.

Johan oli mielenkiintonen ajokeli. Pienessä hallitussa sivuslaidissa lumipenkasta tunkea. Sais olla joka yö tällaset ajokelit kun pääsee tyhjillä teillä ajamaan. Veikkaan että päivällä ei oo ihan yhtä hauskaa kun tiellä on muitakin autoja. Veikkaan määrän X peltikolareita tälle päivälle.

Joo ei tuola ulkona ole enää valkosen miehen keli ollenkaan, ei.

Jotain positiivista hakee niin autoa ei tarvinnu kaivaa kinoksesta kun tuulee niin perkeleesti että puhaltanu lumet pois. Ja olihan toi kiva tosiaan tyhjiä teitä cruisalla. Päivällä kun herää jos keli on sama niin voi jo vituttaa. Tosin eiköhän noi tiet oo sillon aurattu

Onneks oon varautunu talveen nelivedolla ni on lepposta huomenna poistua himasta, on keli mikä tahansa. Kauko-ohjattu webasto tietty kruunais kaiken...

Neliveto täälläkin mutta kivasti se silti haki uraa kun tiet oli auraamatta. Tosin toi luuska on niin matala ettei se mistään lumisesta ruudusta lähtis ees irti ilman nelivetoa. Duunikaverin webastoa oon kuolannu mutta niitä vissiin suositellaan vähän pitempään ajoon ja mulla on se 5km duuniin ja 8km salille niin ei noita kilometrejä paljoa kerry.

No mulla on maavaraa vähä reilummin, ei nyt ihan konttaamalla ali mahdu mutta ryömimällä ainakin. Ja ostin tossa alkusyksystä uuden akunkin, pitkään virtaa antavan ja nopeasti latautuvan. Tarkotettu autoihin joilla just tollasia lyhyitä matkoja, niiku sullakin, ajellaan webaston käytön jälkeen. Hintaa tosin oli 250e tai jotain, mutta varmasti hintansa väärti. Omatkin ajot lähinnä kauppaan ja salille 1-1,5km päähän.

Itellä vaihtu kans akku kun jätti pari kertaa ruutuun pakkasilla. Ei jaksa ees availla pakkiksen sää-ketjua kun jengi vaan hehkuttaa miten hienoa kun tulee lunta ja talvi. Joo ihan vitun jees kun saa aurata tietä, kaivaa 10min autoa ennenkun pääsee liikkeelle, palella pakkasessa ja toivoa että auto ei hyydy. No ainakin valosampaa, mutta kun ei liiku ulkona muutenkaan niin se ja sama kun sisällä saa napista valot päälle.

Eipä väsytä :D Valvoisko sitä siihen asti et pääsis klo 8 salille vaiko nukkuis sinne puoleen päivään? Koko perjantai vapaata, aijai.. :P

Itellä vaihtu kans akku kun jätti pari kertaa ruutuun pakkasilla. Ei jaksa ees availla pakkiksen sää-ketjua kun jengi vaan hehkuttaa miten hienoa kun tulee lunta ja talvi. Joo ihan vitun jees kun saa aurata tietä, kaivaa 10min autoa ennenkun pääsee liikkeelle, palella pakkasessa ja toivoa että auto ei hyydy. No ainakin valosampaa, mutta kun ei liiku ulkona muutenkaan niin se ja sama kun sisällä saa napista valot päälle.

Talveks pitäis aina päästä helvettiin täältä Suomesta. Melkeimpä heti ku lämpö laskee alle +15. Mut ei, tuskin tulee sellasta elämäntilannetta koskaan että olis mahdollista.

Back
Ylös Bottom