Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot jo kolmas ihminen, jolta tiedän lähteneen kaikki kehon karvat. Eiks noiden pitäny olla aika harvinaisia juttuja? :)

Kyl mul ainakin lääkäri uskotteli, et on tosi harvinaista :D No sä tunnet monta tällast ja joku ei oo koskaan kuullukaa nii se kompensoi keskenään ;)

Ps. @Vokot linkkasinko lempialbumisi?

Onpas huonosti koulutettu eukko. Opetuksen taso heikompaa sielä pohjosissa? Örgh

Nyt on kyl ruettava kokkailemaa ilitapaloja!

Mut on koulutettu Savossa, syytä niitä kieroja.

Nonni. Nyt selvis paljon asioita kertakuulemalla. Örgh

Otakko makkaraa jos tarjoon? omnomnom

Riippuu makkaran laadusta. Jotain rajaa hei!

Tänään keksin mikä olen penkkareissa. Olen natsi, ystäväni on Hitler.

//: Niin, teemana historia. Ensimmäisenä tuli mieleen Jeesus, sitten Hitler. Loppuja ei pysty tunnistamaan, joten näillä vaihtoehdoilla mennään :D

//: Niin, teemana historia. Ensimmäisenä tuli mieleen Jeesus, sitten Hitler. Loppuja ei pysty tunnistamaan, joten näillä vaihtoehdoilla mennään :D

Vielä parempi! :D

MV5BMTM5NDUwODA2NV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg5MDgyMQ@@._V1._SY317_CR3,0,214,317_.jpg

On kai Castroa, Stalinia, Mussolinia, Francoa ja Maotakin harkittu. Myös Kim Yong Il olisi hyvä vaihtoehto.

Jahas,jahas. Oon pitäny sua hieman vanhempana. No ei se mitn.

Älä huolestu, saan kyllä yöni jatkossakin nukuttua.

On kai Castroa, Stalinia, Mussolinia, Francoa ja Maotakin harkittu. Myös Kim Yong Il olisi hyvä vaihtoehto.

Tässä teemassa on se haaste, että on todella vaikea valita asu josta on suhteellisen helppo tunnistaa ! Siksi vaihtoehtoni rajautuivat Hitleriin, Jeesukseen ja äärinatsiin :D

Back
Ylös Bottom