Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähti hiusten ja kaikkien muiden ihokarvojen kanssa samallaAlopecia areata universalis on taudin nimi eli kokovartalon pälvikalju.
Onko kauan ollu?Oisin muuten osannu sanoo kuvista mitä oon nähny.Onko kauan ollu?
Piparipatukkaähky. :(
:urjo:
Viime helmikuus alko hiuksii tippumaan, et koht vietään jo vuosipäivää :D
Vieläkin sä touhuut pipareista, ei ne nyt niin ihmeellisii oo vaikka ois sen makusta patukkaa tai vaikka proteiinijauhetta.
Vitun Pouta. Sataa kaikki lumet noin 200km liian etelään.
Miten meinasit muistaa? :D
Mutku mutku.. Pipari! :joulu1:
Ensin sheivaan pään ihan sileäksi (joo sinne kasvaa vähän sänkeä sinne tänne) ja sitten öljyä jollain sitruunaoliiviöljyllä, jotta tuoksun miehekkäältä ja kalju kiiltaa vaikka pilkkopimeässä. Ton pipari jutun ois ymmärtäny, jos ois jatkunu vaan yhden päivän, mut tää on jo kolmas. Täältä saa Suomen parhaat piparit eli Tannisten piparit, en tiiä kuinka suurella alueella on levikki, mut on ihan jumalattoman hyvän makuisia.

Ei täälläkää kovin paljoa ole.
Noihin vois mun HC-luonnekin ehkä sortua. Tai sitten ite tehtyihin korvapuusteihin.http://www.tanniset.com/Noihin vois mun HC-luonnekin ehkä sortua. Tai sitten ite tehtyihin korvapuusteihin.
Vitun Pouta. Sataa kaikki lumet noin 200km liian etelään.
Mun ei millää ilveellä. ;) Mikään ei saa mun päätä kääntymään, paitsi no joo viina voi olla heikkous jos hyvä seura. Mutta tuskin mikään namipala.
Koko päivän satanu ja vielä riittää! It's all mine! Bruuhahahahahaa!