Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Älä höpötä miäs, Fazerin piparisuklaan voittanutta ei ole ! Harmi että on kausituote :(

Vitun Pouta. Sataa kaikki lumet noin 200km liian etelään.

Ei täälläkää kovin paljoa ole.

Hitsi etten menny tänään tatskattavaksi, meniskö huomenna tai maanantaina. Vielä kerkeis ja mahtuis hienosti..

Miten meinasit muistaa? :D

Mutku mutku.. Pipari! :joulu1:

Ensin sheivaan pään ihan sileäksi (joo sinne kasvaa vähän sänkeä sinne tänne) ja sitten öljyä jollain sitruunaoliiviöljyllä, jotta tuoksun miehekkäältä ja kalju kiiltaa vaikka pilkkopimeässä. Ton pipari jutun ois ymmärtäny, jos ois jatkunu vaan yhden päivän, mut tää on jo kolmas. Täältä saa Suomen parhaat piparit eli Tannisten piparit, en tiiä kuinka suurella alueella on levikki, mut on ihan jumalattoman hyvän makuisia.

Ensin sheivaan pään ihan sileäksi (joo sinne kasvaa vähän sänkeä sinne tänne) ja sitten öljyä jollain sitruunaoliiviöljyllä, jotta tuoksun miehekkäältä ja kalju kiiltaa vaikka pilkkopimeässä. Ton pipari jutun ois ymmärtäny, jos ois jatkunu vaan yhden päivän, mut tää on jo kolmas. Täältä saa Suomen parhaat piparit eli Tannisten piparit, en tiiä kuinka suurella alueella on levikki, mut on ihan jumalattoman hyvän makuisia.

Kuullostaa mainiolta.
Se on joulu ny eli piparivouhotus jatkukoon! Miepä teenki taikinan ite. Tulee vielä parempia ja taikina on parhautta. :)

http://www.tanniset.com/ :kuola: Noihin vois mun HC-luonnekin ehkä sortua. Tai sitten ite tehtyihin korvapuusteihin.

Mun ei millää ilveellä. ;) Mikään ei saa mun päätä kääntymään, paitsi no joo viina voi olla heikkous jos hyvä seura. Mutta tuskin mikään namipala.

Mun ei millää ilveellä. ;) Mikään ei saa mun päätä kääntymään, paitsi no joo viina voi olla heikkous jos hyvä seura. Mutta tuskin mikään namipala.

Sulla on 20 vuotta enemmän ikää, joten oletan että oot kerinny maistelemaan pipareita myös enemmän kuin minä ja siks ei enää oo tarvetta. Arvaus vain.

Back
Ylös Bottom