Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänää rokulipäivä töistä. Sipsiä ja suklaata nyt siis napaan. Kaljaa ja makkarraa sit iltapalaksi.

Kun huomen aamuna otan sen lenssurokotteen, niin voinko mennä illalla reenaamaan käsiä? vai pitääkö pitää joku fakin lepopäivä?

Voit mennä treenaa. Pistokohta saattaa tulla kosketusaraks mutta ei kummemmin. Joillain nostaa pikkusen lämpöä.

- - - Updated - - -

Kaljaa ja makkaraa?

Kiitos mutta ei kiitos. Ei maistu. Ku ei meinaa omatkaan ruuat maistua..

Kun huomen aamuna otan sen lenssurokotteen, niin voinko mennä illalla reenaamaan käsiä? vai pitääkö pitää joku fakin lepopäivä?

Verikokeen jälkeen voi ainakin hyvin mennä salille. Ite kokeillu eikä oikein mitään vaikutusta, jos on ollut koulupäivä siinä välissä. Siitä en tiiä vaikuttaako sitten rokotteen aineet jotenkin.

Hah! :D Mitähän sitä keksis vielä tänää..

Kato leffaa, lue, kuuntele musiikkia ja rentoudu, venyttele, syö, harjottele kevään kirjotuksia varten :D

Mulla on pizza uunissa, hohoo! Tein Ihan Ite!

E. Lisäksi oon tänään putsannut pesukoneen luukun kumitiivisteet harjan kanssa ja pessyt koneen sitruunahapolla. Musta tulee vielä hyvä vaimo :haart:

Dislike! Ei muka kalja ja makkara maistu.

Sorry boys!

Verikokeen jälkeen voi ainakin hyvin mennä salille. Ite kokeillu eikä oikein mitään vaikutusta, jos on ollut koulupäivä siinä välissä. Siitä en tiiä vaikuttaako sitten rokotteen aineet jotenkin.

Verenluovutuksen jälkeen ei kannata(eikä sais) mennä treenaamaan, verikokeen jälkeen ok ellei heikota. Rokotteessa on heikennettyä influenssavirusta tai viruksen osia. Eli siis se on pieni tulehdus mikä siitä tulee. Kehon puolustusreaktio ja keho saa vasta-aineet virukselle. Noin lyhyesti. Eli jos ok fiilis nii antaa mennä.

Kato leffaa, lue, kuuntele musiikkia ja rentoudu, venyttele, syö, harjottele kevään kirjotuksia varten :D

Mitä leffaa? Lukeminen on liian rauhallista. Musiikkia kuuntelen koko ajan. Rentoutuminen on yliarvostettua. Ei kykene venyttelee, sattuu liikaa juuri nyt. Ja olen muutenkin venyväinen. Söin jo tosin sekin oli hanurista. Kirjotukset on vielä kaukana. :D

Mitä leffaa? Lukeminen on liian rauhallista. Musiikkia kuuntelen koko ajan. Rentoutuminen on yliarvostettua. Ei kykene venyttelee, sattuu liikaa juuri nyt. Ja olen muutenkin venyväinen. Söin jo tosin sekin oli hanurista. Kirjotukset on vielä kaukana. :D

No mitä sul on? Ja miks sattuu? Paikat vaa jumis treeneist vai onko joku aksidentti tapahtunu? Jos oot invalidi, mut haluut tehä jotain vähän hurjempaa niin on aika vaikee keksii mitään.

No mitä sul on? Ja miks sattuu? Paikat vaa jumis treeneist vai onko joku aksidentti tapahtunu? Jos oot invalidi, mut haluut tehä jotain vähän hurjempaa niin on aika vaikee keksii mitään.

Eilen jalkatreeni ja tänää selkä ja hauberit.. Ei mitää oikeet aksidenttii. Oon vilkas ihminen. Suorastaan maaninen. Koitin hetki sitte yllytyksestä seisoo käsillä (mikä normisti onnistuu), mutta se loppu lyhyeen ku ei kädet kantanu treenin jälkeen. Tyhmä pääni, kärsii koko ruumis.

Hakamettään hakamettään pisteitä hakemaan :D

Back
Ylös Bottom