inkku
Amatsoni
Onko sulla joku syöttäjä siellä sit? :D
Ei.. :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla joku syöttäjä siellä sit? :D
Ei.. :itku:

Mä voin tulla, mut sit kestää hetki ennen kuin oon perillä![]()
Hah! :D Mitähän sitä keksis vielä tänää..
Kun huomen aamuna otan sen lenssurokotteen, niin voinko mennä illalla reenaamaan käsiä? vai pitääkö pitää joku fakin lepopäivä?
Kaljaa ja makkaraa?
Dislike! Ei muka kalja ja makkara maistu.Kiitos mutta ei kiitos. Ei maistu. Ku ei meinaa omatkaan ruuat maistua..
Kun huomen aamuna otan sen lenssurokotteen, niin voinko mennä illalla reenaamaan käsiä? vai pitääkö pitää joku fakin lepopäivä?
Hah! :D Mitähän sitä keksis vielä tänää..
Dislike! Ei muka kalja ja makkara maistu.
Verikokeen jälkeen voi ainakin hyvin mennä salille. Ite kokeillu eikä oikein mitään vaikutusta, jos on ollut koulupäivä siinä välissä. Siitä en tiiä vaikuttaako sitten rokotteen aineet jotenkin.
Kato leffaa, lue, kuuntele musiikkia ja rentoudu, venyttele, syö, harjottele kevään kirjotuksia varten :D
Mitä leffaa? Lukeminen on liian rauhallista. Musiikkia kuuntelen koko ajan. Rentoutuminen on yliarvostettua. Ei kykene venyttelee, sattuu liikaa juuri nyt. Ja olen muutenkin venyväinen. Söin jo tosin sekin oli hanurista. Kirjotukset on vielä kaukana. :D
No mitä sul on? Ja miks sattuu? Paikat vaa jumis treeneist vai onko joku aksidentti tapahtunu? Jos oot invalidi, mut haluut tehä jotain vähän hurjempaa niin on aika vaikee keksii mitään.
inkkukinkku mene hierojalle ;)
Aika tylysti suolasit nyt Saken.Pitäis mennäkki. Ja juu, tiedän siun olevan vapaaehtonen.. :P