Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä on jengillä näköjään pikkulauantai menossa, koska jo päiväsaikaan pyörii alkoholikuvat.
No, emmää kyl oikiasti oo kahvini sekaan mitään tunkenu. Kahvi kahvina. Mutta kaakaon kanssa tuo Stroh Cream on kyllä parasta ikinä.![]()
Pikkulauantaista tuli mielee... Koska tuut Suomee? Jouluks varmaa, mut mikä pvä? :D
Pikkulauantaista tuli mielee... Koska tuut Suomee? Jouluks varmaa, mut mikä pvä? :D
Hyvät assosisaatiot siulla ainakin on, kun tuun pikkulauantaista mieleen. Tampereelle laskeudun 22.12. aamuyöllä. Joku vitun neropatti keksi laittaa minulle pakollisia luentoja 21.12. niin en päässyt aikaisemmin lähtemään :dance:
Hyvät assosisaatiot siulla ainakin on, kun tuun pikkulauantaista mieleen. Tampereelle laskeudun 22.12. aamuyöllä. Joku vitun neropatti keksi laittaa minulle pakollisia luentoja 21.12. niin en päässyt aikaisemmin lähtemään, vaan lennän yöaikaan :dance:
Millos sit takasi?Santsi kaipailee ryyppykaveriaan? Ootkos muuten ollu juomati tän ajan kun Kride ollu naisia naurattamassa ulkomailla? ;)
OkeiMillos sit takasi?
Huh, huomenna puolituntia koulua ja perjantaina tunti. Ensi viikolla 2 päivää koulua. Tappava tämä tahti.
Lähden sitten seuraavaksi 31.12. Barcelonaan viikoksi, ja sieltä autolla Hollantiin.
Mullo 12päivää vapaata siinä Joulun nurkilla, ni koitetaa törmätä.. ;DLähden sitten seuraavaksi 31.12. Barcelonaan viikoksi, ja sieltä autolla Hollantiin.
Määki haluan Barcelonaan! Ahtautuisin sun matkalaukkuun mutta ei tällä takalistolla mahdu :D Niin ja kyllä se Tampere kelpaisi myös. Lähden heti kun saan muutto- ja kouluhommat pulkkaan.
Barcelona on hemmetin hyvä kaupunki, yksi parhaista koko maailman mittasuhteessa! Tai no tietysti riippuu miltä kantilta katsoo. Itse pidän siitä hitosti.
Tampereelle laskeudun 22.12. aamuyöllä.
Barcelona on hemmetin hyvä kaupunki, yksi parhaista koko maailman mittasuhteessa! Tai no tietysti riippuu miltä kantilta katsoo. Itse pidän siitä hitosti.
Ihan paska kaupunki se on. Espanjan sisällissodan aikana se oli anarkistien pesä. Onneksi Franco hoiti homman kotiin.
No mä oonkin aina miettinyt, miks mun kovasti tehnyt mieli mennä joskus tuolla käymään. Oletin tän tosin johtuvan Freddie Mercuryn ja Monzzerrat Caballen Barcelona -duetosta, mut kyl toi anarkismihistoriakin käy ihan hyvästä syystä. :D
Kyllä, Barcelona on selvästi yksi minunkin suosikkikaupunkeja. Ilmapiiri, ihmiset, ja kaupunki ovat aivan pirun mahtavia. Minun muutama kaveri on sieltä päin, niin josko tällä visiitillä näkisi vähän muutakin kuin sen turisteille tarkotutetun kulissin. Toki aivan mahtavaa päästä myös treenailemaan omaa espanjantaitoa.
Jännä muuten nähdä, että pitääkö jatkossa sanoa menevänsä Kataloniaan, eikä Espanjaan. Moni barcelonalainen on jo ainakin alkanut esittäytyä, että on Kataloniasta, eikä niinkään Espanjasta.
Lähden sitten seuraavaksi 31.12. Barcelonaan viikoksi, ja sieltä autolla Hollantiin.