Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täällä -8 pakkasta... Onneks hain nuuskat pois autosta nii eivät jäädy.

Sais tulla vielä lunta ja jäätä, niin pääsis heittämään vähä luisua!

Eipä se kylmä kauhean pahaa nuuskalle tee. :D

Olen väsynyt, taas. Nukahdin jopa kesken salkkareitten ! Äsken kävin vielä pyörähtämässä kaupassa, väsymyksestä kielii sekin että ajelin muutaman metrin käsijarru ylhäällä ajatuksissani :D

:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen väsynyt, taas. Nukahdin jopa kesken salkkareitten ! Äsken kävin vielä pyörähtämässä kaupassa, väsymyksestä kielii sekin että ajelin muutaman metrin käsijarru ylhäällä ajatuksissani :D

Luin, että nukahdit kesken salin, mutta onneksi et. Mä ajattelin vielä vähän murjoa jalkoja putkella. Oon alkanu nyt oikeen kunnolla panostaa tähän lihashuoltoon :)

Sauna on niin parasta :haart: Pakko käydä ainakin se 4 kertaa viikkoon.
Tämä kovan saunomisen + 2 saunaoluen jälkeinen olotila on kyllä sellainen zen state että hakkaa 6-0 kovatkin kuosit. aaahhh...

Luin, että nukahdit kesken salin, mutta onneksi et. Mä ajattelin vielä vähän murjoa jalkoja putkella. Oon alkanu nyt oikeen kunnolla panostaa tähän lihashuoltoon :)

Murjoa jalkojasi putkella ? Itsekunnioitusta löytyy siis ! :D No ei, mitä se meinaa ? :)

Onhan kesyn makuista Karhua tänään. Kabanossikaan ei vedä vertoja Wilhelmille saati Ukko-Pekalle. Ruisleipäkin liian tuoretta ja pehmeää. Blöh..

Juotiin kaverin kanssa puoliksi kaks 0,75l olutta joista toinen oli 10 prossasta ja toinen kai 7. Sitten pari nelosolutta saunassa ja tuli melkeen humalaan. Huhhuh.

Juotiin kaverin kanssa puoliksi kaks 0,75l olutta joista toinen oli 10 prossasta ja toinen kai 7. Sitten pari nelosolutta saunassa ja tuli melkeen humalaan. Huhhuh.

Hyvissä kaljoissa nuo korkeat volkat ei juuri edes maistu, ja rakastuin jokunen viikko sitten Grolschin Kanoniin.

450px-Grolsch_Kanon.webp

Hyvissä kaljoissa nuo korkeat volkat ei juuri edes maistu, ja rakastuin jokunen viikko sitten Grolschin Kanoniin.

Todellakin! Joku 11 prossanen trappist on todellista herkkua, mutta sitten kun erehtyy ottamaan sen tuplapukin, niin hyi hemmetti :D

Todellakin! Joku 11 prossanen trappist on todellista herkkua, mutta sitten kun erehtyy ottamaan sen tuplapukin, niin hyi hemmetti :D

Ei saakeli kun lisääntyi kuolaneritys heti kun näistä tuli puhe, koska nuo on aivan helvetin hyviä. Chimay Trappist on kanssa aivan mahtavaa kaljaa.

Harmi kun omasta jääkaapista ei löydy enää kuin Leffe Royalea, joka on niin hienossa pullossa, etten tiedä milloin sen viitsii edes avata, kun mikään juhla ei tunnu tarpeeksi isolta.
1225_bpm.webp

Back
Ylös Bottom