Ei oo. Jos juominen vatii kamppailua on syytä huolestua.
Näin juuri. Onhan se nousuhumalan tuoma rentofiilis nyt helvetin mukavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo. Jos juominen vatii kamppailua on syytä huolestua.
Mites ku mulla on huomenna tarkotus käydä se inttipiikki ottamassa, niin niitten piikkien jälkeenhän tuppaa aina vähän kipeeks tulemaan, nii onko muilla tullu kausilunssarokotteesta kuumetta tai muuta köhää? Ois lauantaina kaverin lakkiaiset ja pitäs olla kupituskunnossa...
Korkeintaan illalla kuumetta ja seuraavana päivänä.
Mites ku mulla on huomenna tarkotus käydä se inttipiikki ottamassa, niin niitten piikkien jälkeenhän tuppaa aina vähän kipeeks tulemaan, nii onko muilla tullu kausilunssarokotteesta kuumetta tai muuta köhää? Ois lauantaina kaverin lakkiaiset ja pitäs olla kupituskunnossa...
Huh, onneksi on jo tiistai. Kova pohdinta päällä, että koittaisiko kamppailla viikonloppuna ja olla selvinpäin.
My head is gonna explode, beware! Ei oo ihmisen elämää näin raskaat työpäivät! Saa lakaista viemäriin jos aivojen palasia leijuu jossain. :D
Aika kova jätkä. Mitä teit?No perkele. Minä olen aamu seiskasta asti painanu ja vasta lopetin. Semmosta hommaakin mitä neiti ei suostuis tekee tuntiakaan.
Alkaako oleen takki tyhjänä salin osalta? Ei sillä, onhan sulla ollu henkisesti raskaita rääkkejä ku oon päivyriä vilkuillu, aina kun yrittää ylittää ittensä ja parantaa niin turhautumia tulee.Tällä viikolla 2 päivää töitä, ens viikolla 3, sit 2 ja lomaa salilta! Jes.
Vihdoinkin saan pyyhkiä salin mielestäni, hemmetin hienoa! En katto edes salille päinkää, paitsi jos se on hyvä. Jää nähtäväksi :D
Vittu ku vituttaa niin saatanasti taas, että oikeen perkele! Ei mulla muuta.
Alkaako oleen takki tyhjänä salin osalta? Ei sillä, onhan sulla ollu henkisesti raskaita rääkkejä ku oon päivyriä vilkuillu, aina kun yrittää ylittää ittensä ja parantaa niin turhautumia tulee.
Niin justiinsa. Mä oon kans kuullu hyvää noista ulkomaan saleista, tangot ei ihan samaa mihin on Suomessa tottunu ja +150kg rautamääräänki joutuu kuulemma haaliin kaiken korvarengasta isomman :D Serkku ollu kohta 3kk Kreikassa, ymmärtää kuulemma hyvin syntholin muodikkuuden sielläpäin ku ei oo rautaa niin paljo että sais tehtyä lihasta.Ei kyllä. Mielelläni meen salille, katoin vaan että hotellin sali ei oo häävi. Ylätalja, vähän kässäreitä ja pari vatsalautaa. No netin kuvat ei välttämätä anna täyttä varmuutta. Joissakin on ollut parempi sali kuin kuvista uskoisi. Toisaalta rannalla kävelyt kruunaa kyllä hienosti lomaa. Ja toisaalta hyvä että salilla ei oo liikaa rautaa, tavaraa tai muuta niin eipä tuu tosissaan reenattua.
Kirjoitahan vitutuksestasi blogiin niin tulee luettavaa! ;)