Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä näkisin niin, notta minun tekemiseni on se ehoton totuus ja muut eläköön sen mukaan.

Eli lienee mahotonta että olisin myöhässä jostakin.

Pitäiskö tutkituttaa näkö. Oon tähän asti eläny siin uskossa, että Ephen kuvassa toi ukko soittaa haitaria. Mutta se onkin parta.... :D

Jösses... Kanneltahan tuo kituuttaa veikein mielin!

Hahahaha! :D Jos näön sijasta tutkituttais pään.

Tulipa lapsuusmuistot mieleen tuosta kanteleen soitosta. Osaisinkohan enää? On kyllä helvetin vekotin. Aina oli kynsinauhat pienenä verillä kun sitä rämpytti. PikkuGrandie kansallispuvussa sormet verillä soittamassa kannelta. HAHAHAHAHA. :D

Voi ei. Sun vipit on loppunut ja avatar on kadonnut :itku:

Hyvä syy korkata siis täälläkin viimeistään se ensimmäinen

Pahoittelen, että sain sinutkin tarttumaan pulloon. Jahka jaksaisi nuo vippendaalenit uusia.

Ai että oli muuten kuivakkaa sapuskaa joskus silloin minun body-uralla, kun sotki kuivat jauhelihat ja riisit sekasin ja rupes lusikalla mättää. Hohhooo

Jaa täällähän olikin yksi emännän paikka auki!

Harmi että mä olen jo aika iso. :( Kanteleen soiton lisäksi yhtä friikkiä oli varmaan lausua kalevala runoja jossain koulun kilpailuissa joka vuosi. Ja olin muuten aina voittaja. ^_^

Harmi että mä olen jo aika iso. :( Kanteleen soiton lisäksi yhtä friikkiä oli varmaan lausua kalevala runoja jossain koulun kilpailuissa joka vuosi. Ja olin muuten aina voittaja. ^_^

Veikkaan et oon vähän vielä isompi, niin voit tuntea itsesi käpsäksi hyvin mielin. Örgh

Etkös sä osannu Pähkinänsärkijätki ja kaikki?

Ai että oli muuten kuivakkaa sapuskaa joskus silloin minun body-uralla, kun sotki kuivat jauhelihat ja riisit sekasin ja rupes lusikalla mättää. Hohhooo

Siihen kun lisää muutaman salaisen ainesosan niin se on ihan jumalten ruokaa. Kas, vitosella on taikuri.

Veikkaan et oon vähän vielä isompi, niin voit tuntea itsesi käpsäksi hyvin mielin. Örgh

Etkös sä osannu Pähkinänsärkijätki ja kaikki?

Joo, mutta sitten meni hermot, kun oli varpaat verillä balettitossuista. Kaikki raajat verillä. Kauhea lapsuus!

Joo, mutta sitten meni hermot, kun oli varpaat verillä balettitossuista. Kaikki raajat verillä. Kauhea lapsuus!

Ja nykyään kaikki hienot harrastukset ja lajit jäänyt pois..hukkaan heitetty..unholaan unohtunut.. Sääli.

Lähde taas podaamaan! Se on hieno harrastus tai pikemminkin elämäntapa. Harrastus on nimittäin liian helppo lopettaa...

Ei mulla ole aikaa moiselle humpuukille. Eikä se niin paljoa kiinnosta notta järjestäisin aikaa. Röh

Back
Ylös Bottom