Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se ole jo päivän ensimmäisen oluen aika.
Pitäiskö tutkituttaa näkö. Oon tähän asti eläny siin uskossa, että Ephen kuvassa toi ukko soittaa haitaria. Mutta se onkin parta.... :D
Pitäiskö tutkituttaa näkö. Oon tähän asti eläny siin uskossa, että Ephen kuvassa toi ukko soittaa haitaria. Mutta se onkin parta.... :D
Jösses... Kanneltahan tuo kituuttaa veikein mielin!
Voi ei. Sun vipit on loppunut ja avatar on kadonnut :itku:
Hyvä syy korkata siis täälläkin viimeistään se ensimmäinen
PikkuGrandie kansallispuvussa sormet verillä soittamassa kannelta. HAHAHAHAHA. :D
Joskus siihen kouluunkin tosiaan kannattaa panostaa.
Jaa täällähän olikin yksi emännän paikka auki!
Harmi että mä olen jo aika iso. :( Kanteleen soiton lisäksi yhtä friikkiä oli varmaan lausua kalevala runoja jossain koulun kilpailuissa joka vuosi. Ja olin muuten aina voittaja. ^_^
Ai että oli muuten kuivakkaa sapuskaa joskus silloin minun body-uralla, kun sotki kuivat jauhelihat ja riisit sekasin ja rupes lusikalla mättää. Hohhooo
Veikkaan et oon vähän vielä isompi, niin voit tuntea itsesi käpsäksi hyvin mielin. Örgh
Etkös sä osannu Pähkinänsärkijätki ja kaikki?
Joo, mutta sitten meni hermot, kun oli varpaat verillä balettitossuista. Kaikki raajat verillä. Kauhea lapsuus!
Ja nykyään kaikki hienot harrastukset ja lajit jäänyt pois..hukkaan heitetty..unholaan unohtunut.. Sääli.
Lähde taas podaamaan! Se on hieno harrastus tai pikemminkin elämäntapa. Harrastus on nimittäin liian helppo lopettaa...
Kuka perskeles on hävittäny mun kuulokkeet?! En ala.
Mie haluun botaamaan.
ei siinä musiikkia tarvitse. Tosimies/ nainen lauleskelee itsekseen