Naapurissa ois lampaita... Hmm. Pitääki ostaa paksuvartiset saappaat ja kortonkeja.Jotain moraalista estettä hain kyllä takaa, mutta maallahan asiat on toisin :D
En nää tuota viidakkokuvaa mun puhelimella, smöö :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naapurissa ois lampaita... Hmm. Pitääki ostaa paksuvartiset saappaat ja kortonkeja.Jotain moraalista estettä hain kyllä takaa, mutta maallahan asiat on toisin :D
En nää tuota viidakkokuvaa mun puhelimella, smöö :(
Naapurissa ois lampaita... Hmm. Pitääki ostaa paksuvartiset saappaat ja kortonkeja.
Vittu mitä paskaa. Piti kavereiden tulla kattomaan fudista tänne. Kaikki feidas aivan normaalisti. Mitäköhä vittua sitä sitte tekis.
Kato yksin fudista ja juo kaljaa.
Meinasin näpsiä kuntokuvia, mutta enhän mä oo vielä ees kunnossa.
Oon mä näpsiny kuvia joka kuukausi dieetin loputtua, ja ku tulee kaks vuotta täyteen tätä rojektia niin askartelenpaskartelen kuvatredin tonne vippi-puolelle. Eli oottele kevääseen 2014 :DEli näpsi vaan _kuvia_ :thumbs: Vipeille sitte esille!
Mitä? Kattoo Top Gear Livee VIP-lippujen kanssa? Ai sä maksat viulut? Voin mä lähtee.
Oon mä näpsiny kuvia joka kuukausi dieetin loputtua, ja ku tulee kaks vuotta täyteen tätä rojektia niin askartelenpaskartelen kuvatredin tonne vippi-puolelle. Eli oottele kevääseen 2014 :D