Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naapurissa ois lampaita... Hmm. Pitääki ostaa paksuvartiset saappaat ja kortonkeja.

Ruotsalaismies jörni omia lampaitaan. Oikeudenkäynnissä uhos tuomarille jörnivänsä vaikka valamiehistön edessä lammasta näyttääkseen, että se lammas tykkää siitä.. Joutu linnaan. True story.

Mä oon ihan vammainen. Joka paikka on kipeä ja paskana. Tänään leukoja vedellessä meinasin jollain ihmeen ilveellä vetää olkapääni sijoiltaan. Rusahti kivasti ja sitten sinne tietty sattui ja se siitä leuanvetotreenistä. Maailma on kurja paikka.

Mitä? Kattoo Top Gear Livee VIP-lippujen kanssa? Ai sä maksat viulut? Voin mä lähtee.

Perhana toi ois varmaan ollu mahtava tapahtuma, mutta jää valitettavasti väliin :(

Oon mä näpsiny kuvia joka kuukausi dieetin loputtua, ja ku tulee kaks vuotta täyteen tätä rojektia niin askartelenpaskartelen kuvatredin tonne vippi-puolelle. Eli oottele kevääseen 2014 :D

No voi saatana.. :D

Back
Ylös Bottom