Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No enimmäkseen pakkiksella istumista ja naurunappulan selailua. :D Eli ei mitään tärkeetä kunhan tekee nää oikeet työt suht hyvin niin saa jäädä!

Luonnollisesti soppariin kuuluu myös Catwomanin hartioiden hierominen ja kahvin tarjoilu työpisteelle.

Viikonloppuhan on vaan yks päivä ja sunnuntai. Ei sitä kannata liikaa odotella.

Jaahas, jos sitä pumppaamoo seuraavaks. Koskaha tää neitonen tulis meijän rumpaliks... Katoiskohan omat vähäisetki soittotaidot samantien ku jonku brutaalin fillin päälle tulis hymyä :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Niskalaukaus?

Eipäs nyt masennella siellä! :dance2:

Emmä. Mä vaan realisoin nuorisoa. Kyllä mäki muistan kuinka sitä vielä kloppina oli viikonlopuista innoissaan, mutta ei niis oo enää semmosta "hohtoa".

Viikonloppuhan on vaan yks päivä ja sunnuntai. Ei sitä kannata liikaa odotella.

stay-strong-weekend-is-coming-271x300.jpg

^Niskalaukaus?

Minulle tuo ilmeisesti oli?

Pt-tapaaminen ja -treeni. :D Nukuin hyvin ja näin taas kivoja unia. Ja taas on perjantai ja miulla on ens viikko kokoaan vapaata! Ulkona tosin on ruma keli, mutten anna sen haitata miun elämää! Wihiiii!! :hyper:

Nukuin hyvin ja näin taas kivoja unia. Ja taas on perjantai ja miulla on ens viikko kokoaan vapaata!

Nukkua hyvin? Kivat unet? Vapaata? Kolmea asiaa, joista mulla ei oo mitään käryä...

YOU BURN IN HELL, LUCKY BASTARD! :itku:

Ei helvetin perkele! Kohta pitäs lähtee jalkoja tekemään. Vituttaa jo ennestään se helvetin paha olo mikä tulee niistä kyykyistä ja siitä jalkaprässistä ku etureisistä häviää tunto ja jalat on niin hapoilla, että se kilometrin ylämäki mikä salilta lähtiessä on edessä, tuntuu ikuisuudelta kiivetä!

Back
Ylös Bottom