Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tuu, kertaamassa. :D
On se hieno mies. Ja käskyttää sitten vaan entistä terävämmin kun palaa tuolta miehiseltä reissulta.
Otetaanko kisa, kumpi selviää pidempään suihkutta? Tai pesemättä hampaita?
Mulla on ollut useamman kerran erään kaverin kanssa puhetta että jos otettais kumpi-on-kauemmin-ajamatta-partaa-kisa. Mutta kaverini tuntien molemmilla olis jossain vaiheessa ns. bin laden-look.

Mulla ei kyllä taida olla tähän paljon kerrottavaa :(

E: Mutta koska tossa on kuitenkin toi "pull-" mukana, niin sen verran läheltä liippaa sitä pullback:iä, että saat tästä iltalukemista paremman puutteessa: http://en.wikipedia.org/wiki/Pullback_(differential_geometry)

Olisit voinut linkittää saman artikkelin mandariinikiinaksi, ja tajuaisin metodista ihan tasan yhtä paljon. Kaikkea sinäkin opiskelet.

Eniten tykkäsin kyllä tästä artikkelista:
http://en.wikipedia.org/wiki/P_versus_NP_problem
Mikä tuossa muka on ongelma? Tuon P=NP ratkaisee niin N=1. Lähden ihan just hakemaan minun 1 miljoonan palkkiota tuon ratkaisusta :dance:

EDIT: Nyt pitää lähteä ottamaan iskuja tauluun, niin katoaa viimeisetkin matemaattiset taidot.

Olisit voinut linkittää saman artikkelin mandariinikiinaksi, ja tajuaisin metodista ihan tasan yhtä paljon. Kaikkea sinäkin opiskelet.

Eniten tykkäsin kyllä tästä artikkelista:
http://en.wikipedia.org/wiki/P_versus_NP_problem
Mikä tuossa muka on ongelma? Tuon P=NP ratkaisee niin N=1. Lähden ihan just hakemaan minun 1 miljoonan palkkiota tuon ratkaisusta :dance:

Haha tosta tulikin mieleen, että joskus keväällä meidän kansliaan oli joku lähettäny ratkasunsa Riemannin hypoteesiin. Ei tainnu saada miljoonaansa :D

Mä voisin painua takaisin pehkuihin, silmät tahdo pysyy ollenkaan auki. Tein ilmeisesti enemmän töitä unissa ku tajusinkaan, vasemman kädenki sain aivan juntturaan.

Höh. Mikä vika epähygieniassa on?

Mulla on ollut useamman kerran erään kaverin kanssa puhetta että jos otettais kumpi-on-kauemmin-ajamatta-partaa-kisa. Mutta kaverini tuntien molemmilla olis jossain vaiheessa ns. bin laden-look.

Mä voisin kans lähtee tohon. Tai ehkä oon jo lähteny, oon tosin siistiny kerran vai pari ku viikset suussa tyyliin pasiviheraho on aika härskiä. Ja kerran koska piti helsingissä lähtee käymää ni siistin. Nyt odotan muutamaa palmureaktiota viimeisestä lauseesta.

522426_432291873492736_453648688_n.jpg

Mä voisin kans lähtee tohon. Tai ehkä oon jo lähteny, oon tosin siistiny kerran vai pari ku viikset suussa tyyliin pasiviheraho on aika härskiä. Ja kerran koska piti helsingissä lähtee käymää ni siistin. Nyt odotan muutamaa palmureaktiota viimeisestä lauseesta.

Kaverillani on vaan se etu, että töissä siltä palaa kaikki hitsausmaskin ulkopuolelle jäävä karva pois.

Kaverillani on vaan se etu, että töissä siltä palaa kaikki hitsausmaskin ulkopuolelle jäävä karva pois.

Mulla varmaa jää parta varmaa joku päivä johonki kuormaliinan tai ketjujen välii tms. ...On muuten vittumaisia noi vetoketjuhupparit, niihin jää aina leuka kiinni ja sit nipistää nii vitusti ku yrität kääntää päätä. "Kauneuden" etten joutuu kärsimään.

Haha täälläkin on kertailtu lukion matskua, vasta ykköskurssi menossa (tai joku funktiothässäkkä). Ihan vaan kevään pääsykokeisiin. Lukiosta muistan etten tykänny myöskään siitä todennäköisyysosiosta. Blaah, olis jo unella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla varmaa jää parta varmaa joku päivä johonki kuormaliinan tai ketjujen välii tms. ...On muuten vittumaisia noi vetoketjuhupparit, niihin jää aina leuka kiinni ja sit nipistää nii vitusti ku yrität kääntää päätä. "Kauneuden" etten joutuu kärsimään.

- - - Updated - - -

Nokitan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Whops, weekend pre-start: 2 siideriä ja sipsejä hujahti niin ettei huomannukkaan. Nooh, huomenna tohinapäivä =)!

Back
Ylös Bottom