Otetaanko kisa, kumpi selviää pidempään suihkutta? Tai pesemättä hampaita?Jaa. Lisää typeriä ideoita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otetaanko kisa, kumpi selviää pidempään suihkutta? Tai pesemättä hampaita?Jaa. Lisää typeriä ideoita?
Otetaanko kisa, kumpi selviää pidempään suihkutta? Tai pesemättä hampaita?
Meikää kiinnostaisi enemmän jutella "pull-out withdrawal method":sta.
On se hieno mies. Ja käskyttää sitten vaan entistä terävämmin kun palaa tuolta miehiseltä reissulta.Ei tuu, kertaamassa. :D
Mulla on ollut useamman kerran erään kaverin kanssa puhetta että jos otettais kumpi-on-kauemmin-ajamatta-partaa-kisa. Mutta kaverini tuntien molemmilla olis jossain vaiheessa ns. bin laden-look.Otetaanko kisa, kumpi selviää pidempään suihkutta? Tai pesemättä hampaita?
Mulla ei kyllä taida olla tähän paljon kerrottavaa :(
E: Mutta koska tossa on kuitenkin toi "pull-" mukana, niin sen verran läheltä liippaa sitä pullback:iä, että saat tästä iltalukemista paremman puutteessa: http://en.wikipedia.org/wiki/Pullback_(differential_geometry)
Olisit voinut linkittää saman artikkelin mandariinikiinaksi, ja tajuaisin metodista ihan tasan yhtä paljon. Kaikkea sinäkin opiskelet.
Eniten tykkäsin kyllä tästä artikkelista:
http://en.wikipedia.org/wiki/P_versus_NP_problem
Mikä tuossa muka on ongelma? Tuon P=NP ratkaisee niin N=1. Lähden ihan just hakemaan minun 1 miljoonan palkkiota tuon ratkaisusta :dance:
Höh. Mikä vika epähygieniassa on?:face:
Mulla on ollut useamman kerran erään kaverin kanssa puhetta että jos otettais kumpi-on-kauemmin-ajamatta-partaa-kisa. Mutta kaverini tuntien molemmilla olis jossain vaiheessa ns. bin laden-look.
Panen sormet ohimolle ja keskityn asiaan seuraavat 12 minuuttia 23 sekuntia.Mieti sitä.![]()
Mä voisin kans lähtee tohon. Tai ehkä oon jo lähteny, oon tosin siistiny kerran vai pari ku viikset suussa tyyliin pasiviheraho on aika härskiä. Ja kerran koska piti helsingissä lähtee käymää ni siistin. Nyt odotan muutamaa palmureaktiota viimeisestä lauseesta.
Kaverillani on vaan se etu, että töissä siltä palaa kaikki hitsausmaskin ulkopuolelle jäävä karva pois.
Mulla varmaa jää parta varmaa joku päivä johonki kuormaliinan tai ketjujen välii tms. ...On muuten vittumaisia noi vetoketjuhupparit, niihin jää aina leuka kiinni ja sit nipistää nii vitusti ku yrität kääntää päätä. "Kauneuden" etten joutuu kärsimään.