Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oikein tiedä. Oli aamulla jo outo, haahuili ja tosi poissaoleva. Ei oo syöny illalla eikä tänä aamuna. Selkä ja vatsa ok mutta tosi apaattinen nakki :(

Voi ei! Se pitäis varmaan viedä lääkäriin. Sano jos tarviit apua!

Ihan kauhea työ koittaa pysyä hereillä.
Kunnon taapero. Pitäis isin olla vahtimassa että menee ajoissa nukkumaa ja suosiolla vaa päiväunilleki päivittäin niiku muutkin ikäisesi taaperot.

Ei mulla lopukkaa hommat vielä. Vittu mitä vatvomista ja heittelyä.

No perkele. Kai käskit pyyhkiä sen kengän jäljen pois sun perseestä?

Ei oo hajuakaan mikä siinä maistui enkä jaksa ottaa selvää (enkä oo kristalleja koskaa maistellu) mutta hyvää oli. Kahvin kanssa 0,95e eli ei paha hintakaan ollut :rolleyes:

Mun mielestä niissä on sellainen aavistuksen suolainen maku. Joskus myyjätädin kanssa noita ihmeteltiin kun kaupasta leipomomyyjältä ostin, eikä me muutakaan keksitty. Ihan kuin siinä pinnan sokeroinnissa olisi vähän suolaa siis.

Kunnon taapero. Pitäis isin olla vahtimassa että menee ajoissa nukkumaa ja suosiolla vaa päiväunilleki päivittäin niiku muutkin ikäisesi taaperot.

No perkele. Kai käskit pyyhkiä sen kengän jäljen pois sun perseestä?

En tiiä. Kai sitä täytyis koittaa ehtiä toista duunia kun rupee vituttaa pikkuhiljaa. Plus että sain tietää ettei minusta oikeen pidetä täällä, vaikka oon ollu siinä uskossa että tääl on ihan jees meininki.
Pikkujoulut perun ainakin. Lähe mihinkään näiden kanssa kyllä.

15 minuuttii kouluu jäljellä, menee kaikki toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. oon hieman kuutamolla toisinsanoen :rolleyes:

Pitäis salillekki mennä tänää, vois kyl pitää löysät treenit vieläki maanantain kipeyden jälioireita mm. nenä tukossa tms...

En tiiä. Kai sitä täytyis koittaa ehtiä toista duunia kun rupee vituttaa pikkuhiljaa. Plus että sain tietää ettei minusta oikeen pidetä täällä, vaikka oon ollu siinä uskossa että tääl on ihan jees meininki.
No mitähän vattua :o Johan tuli puun takaa erikoista tietoo...

just kuullostaa kyllä melkosen paskalta!

Back
Ylös Bottom