Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helvetin koulu. Joutuu luennoille heräämään ennen puolta päivää, ja ilmeisesti Krakovan reissu jää nyt väliin, kun on pakollisia luentoja. Perkele.

Meinasin juurikin todeta että jos en paremmin tietäisi niin luulisin että on maanantai... hmm... vai onkohan sittenkin. Päiväni murmelina.

Olipas makoisat currykanasalaatit. :kuola:

Tänne täytys saada uusi positiivari ryhmä ettei ole asiat niin huonosti. Ei ole edes maanantai!!

Kivaa, hauskaa ja mukavaa.

Pistetääks ryhmähali?

Jotai motorest tarjouspullaa. Halvalla inte hyvää
Haa! Oliko sellainen "kristallipulla"?

Itse katselin niitä myös sunnuntaina kotiin ajaessani, mutta jätin ottamatta koska muistelin että ne ovat "vain sulatettavaa" -mallia.
Otin sitten vain suklaata Ephen neuvosta :D

Totta, mikä ihmeen yleinen masennuspäivä tänään on?? Täällä aivan samaa ilmassa. Meitä on vain pari joilla on ollut selvästi vahvaa kahvia aamulla, muut on aivan maansa myyneitä. Mutta sitä hauskempi niitä on tietysti ärsyttää:D

- - - Updated - - -

Haa! Oliko sellainen "kristallipulla"?

Itse katselin niitä myös sunnuntaina kotiin ajaessani, mutta jätin ottamatta koska muistelin että ne ovat "vain sulatettavaa" -mallia.
Otin sitten vain suklaata Ephen neuvosta :D

Mikä on kristallipulla? Vielä jäässä? (unohdettu myös paistaa?)

Totta, mikä ihmeen yleinen masennuspäivä tänään on?? Täällä aivan samaa ilmassa. Meitä on vain pari joilla on ollut selvästi vahvaa kahvia aamulla, muut on aivan maansa myyneitä. Mutta sitä hauskempi niitä on tietysti ärsyttää:D

Aivan mahtavaa! Jee! Siis niinq super siistiä! XD

Mikä on kristallipulla? Vielä jäässä? (unohdettu myös paistaa?)
kristallipulla2.gif

Tänään on todella loistava päivä, jokainen päivä on vaan toistaan parempi!
Vittu mulla on hyvä lääkitys! :P

hmmmm, hahaaa, sulla on siis reffit! Niiiiiiiiiiiiiin siistiä:haart: (mistään ei huomaa, että yritän vältellä yhtä työhommaa...)

"Razor tip through both lungs"

Ja vaihteeksi sataa vettä:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom