Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta söpöliinit.

Nautin välipalaksi 400g jauhelihaa, ja 200g raejuustoa. Uskoisin että kohta pylly laulaa. Jes!

Rahakkaana säki voisit siirtyä saksanhirveen, hirveen ja poroon. Pakastealtaasta löytyy.

Muuten en pääse tänäänkää illalla, tähtipainit! Enkä muistanu sitä.

Hyvää huomenta! Harvoin sitä jaksaa saunassa käydä ennen töitä. :kuola:

[video=youtube_share;hha5NogyYn0]http://youtu.be/hha5NogyYn0[/video]

3238934_700b.webp

3242390_700b.webp

Mikään ei piristä yhtä mukavasti, kuin isku kyynärpäästä naamatauluun, nimittäin ennen treenejä väsytti niin pirusti, mutta nyt treenien jälkeen on taas pirteä olo.
Niin totta, kyllä pikku nahistelu vaan piristää mieltä kummasti. Vaikka olis kuinka poikki treeneistä ja turpaan tullut niin kotimatkalla hymyilyttää :haart:

Ei hitto:D

Hauskinta tässä on se että tunnen nuo tyypit...:face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aijaijaijai, tänään syödään työnantajan piikkiin toinen päivä peräkkäin kunnon kolmen ruokalajin illalliset <3 (ja vähän alkomahoolia)

Rahakkaana säki voisit siirtyä saksanhirveen, hirveen ja poroon. Pakastealtaasta löytyy.

Muuten en pääse tänäänkää illalla, tähtipainit! Enkä muistanu sitä.

Vois tuota lisäksi ostaa, mutta jauhelihasta en luovu, koska tykkään siitä niin paljon.

Toki hirvi ym. menee myös, mutta ne on niin rasvattomia, että kaipaa jotain sitten siihen lautaselle kaveriksi.

Tajusin juuri, että mulla ei ole ollut duunipuhelinta mukana kolmeen päivään. Nyt vasta huomasin. Ahkerana olen ollut tämän viikon juu.. :rolleyes: Ja toissa viikollahan mulla ei ollut duunipuhelinta ollenkaan, kun se oli toisella puolella Suomea.

Ei saatana. :D

Back
Ylös Bottom