Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on saksanhirvikäristystä pakastimessa.. Jos ottas tänään sulamaan ja huomenna naminami..

Huomenta muuten joo. Vähän kurkussa kaktus, ei mitää väliä. Treenit ja kaikki niinku ennenki, kohta on suurinpiirtein rantakunnossa. Paree olis muute tulee kiirus. Kuuba 25 days to go

Sole mikhän. Viidettä päivää töissä tekemättä mitään. Potkuja odotellessa..

Hyvää huomenta vaan kaikille säätyyn ja sukupuoleen katsomatta.

Mulla on saksanhirvikäristystä pakastimessa.. Jos ottas tänään sulamaan ja huomenna naminami..

Huomenta muuten joo. Vähän kurkussa kaktus, ei mitää väliä. Treenit ja kaikki niinku ennenki, kohta on suurinpiirtein rantakunnossa. Paree olis muute tulee kiirus. Kuuba 25 days to go

No om-non-non, kärtistys+muusi ja puolukkahillo, muista ottaa liemi talteen pakkaseen jos sitä jää yli, sen pohjalta pykää vielä joku toinen päivä uudet herkut:kuola:

Ai-niin mä tuun jäniksenä sun povarissa messiin:D

Potkupuheista inspiroituneena tsekkasin mol.fi:ä. Jos vuokrafirman työpaikkailmotuksessa lukee "usein on mahdollisuus vakituiseen työsuhteeseen", tarkottaako se sitä että mahdollisuus on usein mutta toteutuminen onkin ihan eri asia eikä sitä tule todennäkösesti kuitenkaan koskaan tapahtumaan? No kyllähän se tarkottaa, kiitos vastauksista. Jotai keikkahommia tossakin tyrkyttävät varmaan :jahas: iha rupes vituttaa vaikken työtön olekaan mutta nyt vittu. Voisivat lisätä todennäköisyyden tohon päälle että kuinka helposti se muuttuu vakityöks.

Potkupuheista inspiroituneena tsekkasin mol.fi:ä. Jos vuokrafirman työpaikkailmotuksessa lukee "usein on mahdollisuus vakituiseen työsuhteeseen", tarkottaako se sitä että mahdollisuus on usein mutta toteutuminen onkin ihan eri asia eikä sitä tule todennäkösesti kuitenkaan koskaan tapahtumaan? No kyllähän se tarkottaa, kiitos vastauksista. Jotai keikkahommia tossakin tyrkyttävät varmaan :jahas: iha rupes vituttaa vaikken työtön olekaan mutta nyt vittu. Voisivat lisätä todennäköisyyden tohon päälle että kuinka helposti se muuttuu vakityöks.
Tuttu on töissä tollaisessa henkilöstövuokrausfirmassa. Omasta mielestä aika paskaa, kun työpisteet saattavat vaihtua joka päivä. Koiran hommaa.

Tuttu on töissä tollaisessa henkilöstövuokrausfirmassa. Omasta mielestä aika paskaa, kun työpisteet saattavat vaihtua joka päivä. Koiran hommaa.

Joo mäki oon ollu sellasessa paikassa josta voidaan kesken päivän siirtää toiseen paikkaan töihin. Onneks oli aina yks tai kaks muitakin työntekijöitä ni kerkesin ensin kieltäytyä kun piti lähteä muualle hommii. Ja sitten ne ketkä määrättiin aina meille lisäavuks oli niin saatanan kyrpä ottassa että huhhuh. Kyseisen vuokrafirman kanssa oli muutenkin hankalaa ni vittuilin vielä hieman lähtiessäni kun potkut sain. Tuskin vaikutti kenenkään työnoloihin mutta tulipahan avauduttua.

Pari kertaa olen ollut lyhyen pätkän vuokrausfirman kautta hommissa jossain tehtaissa. Vitulla päähän niiden firmojen työsoppareita, ei mitään etuja vain pelkkää raadantaa pikku rahalla. Fattasta saa melkein enemmän rahaa+ne maksaa lekurit, lääkkeet yms. Nyt jos olisin sellaisen valinnan edessä niin menisi mielummin jonnekkin(tyyliin Pelastusarmeija, ulkoiluttamaan vanhuksia tai jotain vastaavaa) harrastamaan hyväntekeväisyyttä ja rahat fattasta.

Back
Ylös Bottom