Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakkiksella ei mitää kepapia syärä!! Pelkkää protskua, laadukasta hiilaria ja 1% rasvaa, treeniä ja HC kasvu unia.

Hajusta päätellen menkat?

Ai että on ihan tekemistäkin? Wattu mul ei oo eessadevehkeitä ku firmassa viimeks lopettanu vei mukanaa. Toivottavasti ei pahene veden roiskuminen niskaan.

Loistava valinta.

Ei ole tekemistä.

"Pieni nokipoika vaan
Uuninpiippuun katoaa.
Yhä ylös yrittää,
Katolle hän kiipeää."

Näinkö? Tuli vaan tuosta nokipojasta mieleen...

TH0_63200926asylum%206(3).jpg

Onnistuin paistamaan kanafileitä ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen ilman että niistä tuli kengänpohjia. Jos olen viikonlopun selvinpäin, niin voisin kokeilla vääntää tortilloja kanalla. Omomom.

Onnistuin paistamaan kanafileitä ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen ilman että niistä tuli kengänpohjia. Jos olen viikonlopun selvinpäin, niin voisin kokeilla vääntää tortilloja kanalla. Omomom.

Miten sie saat niistä kengänpohjia? :D

Kengän pohjat -> mustat -> palaneet :face:

No sh*t Sherlock! :face: Pointti oli että kuka paistaa niitä niin kauan.. Ite teen niin tulee erinomaisia. :rolleyes:

Niistä tulee niin pirun kuivia, kun paistan niitä aina liikaa. Se, että vähän tulee mustaa pintaan tuo vain kesän ja grillauksen mieleen.

Harjoittele vielä. :rolleyes:

Silloin vielä kun asuin kotona ja kokkailin, niin ruuan laitto onnistui jopa kohtuulisesti. Viimeiset pari vuotta onkin sitten mennyt tasaisesti alamäkeen. Kyllähän noita mun paskoja nyt nälkäänsä syö.

No se voi olla.. :)

Silloin vielä kun asuin kotona ja kokkailin, niin ruuan laitto onnistui jopa kohtuulisesti. Viimeiset pari vuotta onkin sitten mennyt tasaisesti alamäkeen. Kyllähän noita mun paskoja nyt nälkäänsä syö.

Hyvä vaan, että menee sun safkailut välillä vituiks. Laihdut sinäkin
porvarismoke.gif

Back
Ylös Bottom