"Pieni nokipoika vaanMenen katolle.
Uuninpiippuun katoaa.
Yhä ylös yrittää,
Katolle hän kiipeää."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Pieni nokipoika vaanMenen katolle.
Hajusta päätellen menkat?
Ai että on ihan tekemistäkin? Wattu mul ei oo eessadevehkeitä ku firmassa viimeks lopettanu vei mukanaa. Toivottavasti ei pahene veden roiskuminen niskaan.
Loistava valinta.
"Pieni nokipoika vaan
Uuninpiippuun katoaa.
Yhä ylös yrittää,
Katolle hän kiipeää."
Onnistuin paistamaan kanafileitä ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen ilman että niistä tuli kengänpohjia. Jos olen viikonlopun selvinpäin, niin voisin kokeilla vääntää tortilloja kanalla. Omomom.
Kengän pohjat -> mustat -> palaneet :face:Miten sie saat niistä kengänpohjia? :D
Niistä tulee niin pirun kuivia, kun paistan niitä aina liikaa. Se, että vähän tulee mustaa pintaan tuo vain kesän ja grillauksen mieleen.Miten sie saat niistä kengänpohjia? :D
Haha :DNäinkö? Tuli vaan tuosta nokipojasta mieleen...
Kengän pohjat -> mustat -> palaneet :face:
Kengän pohjat -> mustat -> palaneet :face:

Niistä tulee niin pirun kuivia, kun paistan niitä aina liikaa. Se, että vähän tulee mustaa pintaan tuo vain kesän ja grillauksen mieleen.

Harjoittele vielä.![]()
Silloin vielä kun asuin kotona ja kokkailin, niin ruuan laitto onnistui jopa kohtuulisesti. Viimeiset pari vuotta onkin sitten mennyt tasaisesti alamäkeen. Kyllähän noita mun paskoja nyt nälkäänsä syö.

Silloin vielä kun asuin kotona ja kokkailin, niin ruuan laitto onnistui jopa kohtuulisesti. Viimeiset pari vuotta onkin sitten mennyt tasaisesti alamäkeen. Kyllähän noita mun paskoja nyt nälkäänsä syö.
Oho, alkaa nää ruotsinopinnot vähä sekottaa päätä, eihä täs osaa enää lukeekaan :DNo sh*t Sherlock! :face: Pointti oli että kuka paistaa niitä niin kauan.. Ite teen niin tulee erinomaisia.![]()
Mulqvistin Pete mut naapurista tänne ilmotti.
Hyvä vaan, että menee sun safkailut välillä vituiks. Laihdut sinäkin![]()