Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tietääkseni.
Ei voi koko ajan olla hermo näin kireellä. Onneks tulee vkoloppu ja pienet tumut. Makaan sunnuntain raatona krapulassa ja katon Madagaskaria. Ärrrkele.
Sellasen kuvan on saanu. Viikot hotellis ja viikolloput jäähallilla. Semmonen netti imago sulla on, kuule.
Sinkkuketjuki on menny aivan pilalle. Sielä on niin pitkiä kirjotuksia ettei jaksa lukea. Kostan vielä kaikille. Sitte ku keksin miten.

No ei se ruffe mua närästä vaan paska keli. Ruffe ei tuolla kelillä kirsuaan ulos laita, tekee uukkarit jo ovella kun ensimmäiset pisarat osuu kuonoon.
Tänää kahtomaan kalpa-tps. Kalpaahan sinne lähetään kannustelemaan, vaikka sekään ei oma suosikkijoukkue ole. Onneks kuopio on tunnin ajomatkan päässä.
E: Vee-illellä samat suunnitelmat ku itellä :D olokapäitä!
Ei voi koko ajan olla hermo näin kireellä. Onneks tulee vkoloppu ja pienet tumut. Makaan sunnuntain raatona krapulassa ja katon Madagaskaria. Ärrrkele.
Toi on kyllä varmasti mielenkiintoinen matsi. Alkaa olla melko nimekästä porukkaa kaukalossa :D
E. ja lisätään nyt tähän et sverige on mun kryptoniitti. Tänään pitäs kirjallinen osuus suorittaa loppuun :E
Mä ihmettelen jos tepsi ei tänään hae voittoa. On niin kova rosteri nyt, että pitäis alkaa näkyä jo muuallakin, kun paperilla.
Riippuu miten saa Kalpan ekan hyökkäysketjun pidettyy kurissa
Juo useammin kuin minä, urhea soturini, ja hae sunnuntain krapulamättö vailla kuolemanpelkoa!
Kostahan ihmeessä ku keksit, että miten :D
Ei sitten yhtään :D Koska tänään alkaa Sanzella... Tiättekös mikä? :D
Ei vituta pimeys ja sade. Autolla töihin ja sisähommia. Hohohoo
Huomenta. Bachia ajattelin reenata.