Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

its-friday-fuck-this-shit-just-kidding-its-thursday.jpg

Vasta torstai :(

tietääkseni.

Sellasen kuvan on saanu. Viikot hotellis ja viikolloput jäähallilla. Semmonen netti imago sulla on, kuule.

Sinkkuketjuki on menny aivan pilalle. Sielä on niin pitkiä kirjotuksia ettei jaksa lukea. Kostan vielä kaikille. Sitte ku keksin miten.

Ei voi koko ajan olla hermo näin kireellä. Onneks tulee vkoloppu ja pienet tumut. Makaan sunnuntain raatona krapulassa ja katon Madagaskaria. Ärrrkele.

Ei jumalauta. Mieli palaa taas viime sunnuntain krapulan raunioille. En hakenu ees pizzaa kun oli niin visto olo että hyvä ruoka olisi mennyt ihan hukkaan. Juo vähemmän kuin minä, urhea soturini, ja hae sunnuntain krapulamättö vailla kuolemanpelkoa!

Niin ja taas junassa etelän-lomalle. Tiedossa vauvanhoitoa, maaottelua, treeniä ja suukkoja. Oon ihan vitun kuvottava ja siirappinen ämmä.

Sellasen kuvan on saanu. Viikot hotellis ja viikolloput jäähallilla. Semmonen netti imago sulla on, kuule.

Sinkkuketjuki on menny aivan pilalle. Sielä on niin pitkiä kirjotuksia ettei jaksa lukea. Kostan vielä kaikille. Sitte ku keksin miten.

No ei huono netti-imago sitte ...Vois olla meinaa paljo pahempiki :)

Joo sinkkuketjuu on tullu kyl ny aika pirun pitkiä posteja... Kyl joku kai silti nekin jaksaa lukee? Kostahan ihmeessä ku keksit, että miten :D

No ei se ruffe mua närästä vaan paska keli. Ruffe ei tuolla kelillä kirsuaan ulos laita, tekee uukkarit jo ovella kun ensimmäiset pisarat osuu kuonoon.

Mikä tuossa nyt närästää, sittenhän te voitte maata molemmat rauhassa sohvalla. Paljon enemmän se sylettää, kun koirassa riittää menohaluja vaikka satais vanhoja ämmiä parireet perässä ja ulkona on töiden jälkeen varttitunti hämärää ennen pilkkopimeää. Siinä sitten hiiviskelet pimeässä metsässä käsikopelolla kunnes kuulet, että koira alkaa murista lähistöllä ja syöksyy niskakarvat pystyssä viereen urraamaan. Jänskää, noin koiran puolesta...

Tänää kahtomaan kalpa-tps. Kalpaahan sinne lähetään kannustelemaan, vaikka sekään ei oma suosikkijoukkue ole. Onneks kuopio on tunnin ajomatkan päässä.

E: Vee-illellä samat suunnitelmat ku itellä :D olokapäitä!

"Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa.
Kun päivä painuu pilveen, niin varjo katoaa.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,
se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kettuuaaa."

Tänää kahtomaan kalpa-tps. Kalpaahan sinne lähetään kannustelemaan, vaikka sekään ei oma suosikkijoukkue ole. Onneks kuopio on tunnin ajomatkan päässä.

E: Vee-illellä samat suunnitelmat ku itellä :D olokapäitä!

Toi on kyllä varmasti mielenkiintoinen matsi. Alkaa olla melko nimekästä porukkaa kaukalossa :D

E. ja lisätään nyt tähän et sverige on mun kryptoniitti. Tänään pitäs kirjallinen osuus suorittaa loppuun :E

Ei voi koko ajan olla hermo näin kireellä. Onneks tulee vkoloppu ja pienet tumut. Makaan sunnuntain raatona krapulassa ja katon Madagaskaria. Ärrrkele.

Repesin jostain syystä tälle :lol2: Vedä kunnon koomat ja sillain, että on myös kutvelo. Joutuu makaan kylkiasennossa kokopäivän!

Ilmeisesti imen muiden negasta vähän voimaa ja tyytyväisyyttä itelle. Ja jos jonkun saa hermostumaan, niin se on vähän plussaa myös :D

E: Nyt ruuanlaitossa onnistuneesti levitelty pottumuusit tasaisesti pitkin keittiötä. *Peukku ylös*

Toi on kyllä varmasti mielenkiintoinen matsi. Alkaa olla melko nimekästä porukkaa kaukalossa :D

E. ja lisätään nyt tähän et sverige on mun kryptoniitti. Tänään pitäs kirjallinen osuus suorittaa loppuun :E

Mä ihmettelen jos tepsi ei tänään hae voittoa. On niin kova rosteri nyt, että pitäis alkaa näkyä jo muuallakin, kun paperilla.

Jooh, on kyl tepsilläkin jo sen verran kova hyökkäyskalusto, et Kalpan pakkien avaussyöttöjen kuseminen voi ratkasta paljon :D Pelsuja vastaan tuli parissa ekassa erässä aivan uskomattomia aivopieruja turhan useesti.

Ei sitten yhtään :D Koska tänään alkaa Sanzella... Tiättekös mikä? :D

Hajusta päätellen menkat?

Ei vituta pimeys ja sade. Autolla töihin ja sisähommia. Hohohoo

Ai että on ihan tekemistäkin? Wattu mul ei oo eessadevehkeitä ku firmassa viimeks lopettanu vei mukanaa. Toivottavasti ei pahene veden roiskuminen niskaan.

Huomenta. Bachia ajattelin reenata.

Loistava valinta.

Huomenta koko konkkaronkalle! On sen verran komia sää ja kun tuo rauhootuskin loppui niin lähdenpäs luonnonhelmaan ruoskaamaan tekoötökkää! :whip:

Back
Ylös Bottom