Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kissan nimeen vaikuttaa myös luonne! Miltä se otus vaikuttaa? Ensimmäisenä tulee mieleen vaikka hieman laiskalle yksilölle: Pötkö, Mölli, Rontti,

Tai jos haluaa käyttää "ihmisten" nimiä, sittenhän voi kaivaa nimipäiväkalenteria taikka miettiä kuuluisia historian henkilöitä läpi. Myös ulkomaiset nimet toimii, vaikka Börje, Jørgen, Sven, Birgitta, Søren, Adolf... :D
Seurallinen ja sosiaalinen kaveri tämä on. Ja näyttää jotenkin ylväältä/uljaalta tms. Conan ei taida sopia, en tiedä koska pääsen nimeämään jonkun/jonkin Conaniksi. Niin ja siis tyttökissa kyseessä.

E: Tosin Napoleonia olen pyöritellyt päässäni. Voisi sopia.

Nimeäisin Ramboksi. Ainakin mie aion nimetä seuraavan koirani siksi. :D Rambo :haart:

Ei tämä näytä Rambolta. Ei vain sovi. Helvetti miten vaikeaa voi olla, ei tämä nyt ensimmäinen nimeämäni otus ole.

Seurallinen ja sosiaalinen kaveri tämä on. Ja näyttää jotenkin ylväältä/uljaalta tms. Conan ei taida sopia, en tiedä koska pääsen nimeämään jonkun/jonkin Conaniksi. Niin ja siis tyttökissa kyseessä.

Ei tämä näytä Rambolta. Ei vain sovi. Helvetti miten vaikeaa voi olla, ei tämä nyt ensimmäinen nimeämäni otus ole.

Entä jotkut vanhahtavat Suomalaiset nimet, esim. Helka, Miina, Tilda. Taikka vastaavasti jos oikein haluaa ruveta hienostelmaan, sitten jotain ranskalaista: Jeanne d'Arc, Champagne, Chanel.. :D

Entä jotkut vanhahtavat Suomalaiset nimet, esim. Helka, Miina, Tilda. Taikka vastaavasti jos oikein haluaa ruveta hienostelmaan, sitten jotain ranskalaista: Jeanne d'Arc, Champagne, Chanel.. :D
Suomalaisia nimiäkin olen pohtinut, muttei oikein mikään iske. Editoinkin tuonne, että Napoleonia on tullut mietittyä. Jeanne d'Arc olisi kieltämättä tyylikäs nimi kissalle.:D

tietääkö joku miten mahd. korjata => lumia 900:sella kun soittaa jonnekkin niin minä kuulen mitä muut sanoo mutta kukaan ei kuule mitä minä sanon. vähän ehkä sekava. pitää ehkä käyttää korjattavana:(

Minun yhessä iphonessa oli jääny pienen pieni muovin pala just mikrofonin päälle kuoren väliin, kirosin että paskan myivät, mutta eihän siinä sitten varsinaisesti vikaa ollukaan :)

Maikkarin leffakanavalla alkaa nyt copland. Pakko olla hyvä, koska stallone! Sen jälkeen heti perään niin ikään maikkarin leffakanavalla CRANK!!! Ei jumalauta voi 2 hyvää leffaa tulla noi paskalla kanavalla peräkkäin! Tai en tiiä minkälainen tuo copland on ku en oo kattonu, mut nyt menen kattomaan. Crank on ainaki timanttia.

Silmukka anna kissalles nimeks OLVI!

Maikkarin leffakanavalla alkaa nyt copland. Pakko olla hyvä, koska stallone! Sen jälkeen heti perään niin ikään maikkarin leffakanavalla CRANK!!! Ei jumalauta voi 2 hyvää leffaa tulla noi paskalla kanavalla peräkkäin! Tai en tiiä minkälainen tuo copland on ku en oo kattonu, mut nyt menen kattomaan. Crank on ainaki timanttia.

Coplandissa on DeNiro kans ja tais olla Harvey Keitel, jos en ihan väärin muista ;)

Back
Ylös Bottom