Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon hymiöitä ja suurin osa viesteistä päättyy/päättyi kolmeen pisteeseen. Ajattelin, että nuo kaksi ominaisuutta kirjallisesta ilmaisusta karisevat iän myötä. Ei minulla sitten muita johtolankoja ollutkaan yleisen fiiliksen lisäksi. Myönnän itsekin olleeni hataralla pohjalla, mutta tuurillahan ne laivatkin seilaa ja niin edespäin.
Se on miun tapa ilmaista itseäni kirjoittaessani. Ihmisenä olen vilkas ja ilmeikäs.
Toki olet oikessa siinä, että etenkin nuoret naiset ruukaa käyttää paljon hymiöitä ja niitä pisteitä. Ite olen yrittäny jo jonkin aikaa karsia liikoja pisteitä peräkkäin, koska ne alkaa ärsyttää jo itteänikin.Tää on kyllä jonkin sortin ennätys olla jo tähän aikaan sängyssä.
Mitä tälläiset epätoivoiset sinkku miehet nyt yleensä sängyssä tekevät? Itse ajattelin nukkua ja kattoo jonku leffan.Mitä tekemässä, riippuu paljolti siitä?
Kyllä sä ainaki hauska oot josset mitää muuta sitte :face: pistäppä vaikka tonne googleen mitä meinaa spämmääminen kun ei sullakaa näytä muutaka tekemistä olevan kun "spämmiä" tänneEmmä nyt kyllä niin offtopic tai joka viestiin oo vastannu että se jotenkin pitäisi teidän elämää liikuttaa. Kohan keskustellu aiheista mitkä ittee kiinnostaa / on jotenki ajankohtasii, ja tolle yhelle repeilen ku joka ilta kaljaa ja makkaraa
![]()
Mitä tälläiset epätoivoiset sinkku miehet nyt yleensä sängyssä tekevät? Itse ajattelin nukkua ja kattoo jonku leffan.
Luuletko että jos vittuilet nii ihmiset alkaa suo kumartelemaa, ihan normaali on varmaa mun reaktio tollaseen :face: Ja 11 postia päivässä ei mun tietääkseni ole edes niin paljoa, varsinki ku just liittyny ja vielä aktiivisesti kovin jaksaa olla jutuissa mukana. Tylsääkin on arjen keskellä, viikoloppu sitte asia erikseen...No voi jumalauta, taisi koville ottaa, kun vähän pahasti kommentoi, ja ennenkuin enempää irtoat henkseleistä, niin vilkaise vaikka "posts per day" molemmilta. Over & out.
Avattaren perusteella:P
Koko Lpr on perseestä - paitsi keskustan rantalaivat, joista saa virvoittavia juomia.
Leffa kuullostaa kyllä hyvältä. Mitä meinasit kattoa?
n.13v
ee.Ei sittekkää noin paljoo. Sanotaanko 9v.
Wall-E
Oi kamala, en taida edes haluta tietää mikä mun ikä olis juttujen perusteella:P
Joo Turus on sama homma. Pitäs kyllä avartaa kuvaa eikä olla suppea. Njääh, en jaksa. Hitto nukkumaan, se on kivaa.
Noista ehdottomasti. <3
Minkä nimen antaisitte harmaalle maatiaiskissalle?
n.13v
ee.Ei sittekkää noin paljoo. Sanotaanko 9v.

Meillä on varmasti jokin vanha kauna jota en nyt muista:P