Mitä väliä paljonko joku on postannut?!
Nimenomaan, ihan kuin olisi suurikin saavutus, jos on paljon viestejä. Jonneilla es-tölkit korkattu juhlan kunniaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä väliä paljonko joku on postannut?!
Nimenomaan, ihan kuin olisi suurikin saavutus, jos on paljon viestejä. Jonneilla es-tölkit korkattu juhlan kunniaksi?
Mutta kyllä ne postaukset tuovat miettimättä itselle ainakin uskottavamman fiiliksen neuvojasta..
Mutta enää 12 päivää jäljellä! :dance: Mutta kyllä ne postaukset tuovat miettimättä itselle ainakin uskottavamman fiiliksen neuvojasta..
Kyllä se siperia teitä naperoita vielä opettaa!
Setä kaikkitietävä jakaa taas viisauksiaan! :D
Mä en oikeestaan herää lainkaan ennen kuin on aamurutiinit hoidettu: Kahvi + rööki + suihku. Jos on oikeen paha aamu, niin jotain hyvää musaa korville. Ja siis aina ehdottomasti saman tien sängystä ylös. Korostuu erityisesti aikaisissa herätyksissä.Minun ongelmani on se, että riippumatta kellonajasta ja vuodenajasta herätys tuntuu aina yhtä pahalta !
Herääminen on minulle aina semmoista verta ja karvaa, en ole aamuihminen vähimmässäkään väärin. Ihan sama sama onko unta takana 4h vai 14h, yhtä paljon väsyttääKuluneet vuodet eivät ole asiaa tehneet yhtään helpommaksi, mutta olen oppinut toimimaan paremmin. Nykyään kun kello soi, pomppaan välittömästi ylös sängystä ja ryhdyn toimeen. En edes ajattele sitä että herääminen on perseestä tai makoile sängyssä paria minuuttia. Jos antaa aamuärsytykselle vallan, niin peli on menetetty koko päiväksi :D
Tiedän tunteen. Itsekkin koen olevani jo liian viisas ja tämän takia olen alvariinsa napit vastakkain ihmisten kanssa.Kyllähän se nyt vituttaa, ku tällä iällä tietää jo ihan liikaa. Tälläiset tiedot ja elämänviisaudet kuuluisivat vasta 80-vuotiaalle.
:lol2:
Kyllähän se nyt vituttaa, ku tällä iällä tietää jo ihan liikaa. Tälläiset tiedot ja elämänviisaudet kuuluisivat vasta 80-vuotiaalle.
:lol2:

..vaikka tilannehan on juuri päin vastoin. Siellä alle 1000 postissa on vielä uutuuden intoa. Samoin on innokkutta kirjoitella asiallisesti joka asiaan, koska kynnys vastailuunkin on suht korkealla, niin ottaa kantaa vain asioihin, joihin oikeasti on asiaa.
Sitten kun niitä posteja alkaa kertyä, niin paskanjauhannan määrä vain nousee jatkuvasti, koska kynnys vastailla ja heittää joku random oneliner johonkin väliin on selvästi pienempi (melkein nolla). Samoin kun jotain asiaa on kysytty noin 100 kertaa oman pakkishistorian aikana, niin ei siihen jaksa enää vastata muuta kuin "kato vittu Googlesta".
Tiedän mistä puhun, koska vielä alle 3000 postauksessa neuvoin ja autoin mielelläni Alottelijoiden osiolla, ja nyt en ole viimeiseen 3000 postaukseen käynyt edes koko treenipuolella, kuin joskus satunnaisesti lukenut Kamppailulajit-osiota, ja kirjoittelen nykyään pääosin näihin paskanjauhantaketjuihin :D
Tai se missä ekassa kuvassa huudetaan lapselle "explain these bad grades!" ja tokassa eli nykyajassa vanhemmat huutaa saman opettajalle.
As I said.. Oot vanha patu. :lol2: