Vaikkei nyt kuolisikaan vatsahaavaan niin eikös tosta tule mitää univaikeuksia kun kofeiinia lipittää noin paljo ?
ei mä nukun kuin känninen vauva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikkei nyt kuolisikaan vatsahaavaan niin eikös tosta tule mitää univaikeuksia kun kofeiinia lipittää noin paljo ?
Yks Battery Stripped ja kaks kuppia kahvia täälläkin jo menny. Luulen, että mulla on tällä kahvimäärällä mahahaava ennen kuin täytän 30. :D
Silmäni ovat valuneet jo lattialle, koska olen nähnyt jo liikaa ruotsin kieltä yhdelle päivälle täältä offtopikista.. :D
Turha pelko. Mulla menee joka aamu keittimen asteikolla 4-6 kuppia fiiliksen mukaan eikä ole mahahaavasta tietoakaan.
Han säger tyst nu!Vad säger du?
SemiJättiläispullaa ja swenzka talande pettrefolk. Alltid kommar jag här för bullan sen skulle jag drömmä om hemtiden i skåpet också med ett kaffen i kuppet som är vit. Och svart mörket kaffe ochså. Jag talar inte engelska eller tyska men vet du vad talar jag? Jag heter inte.
Jotain uutta voisi ottaa jälleen kokeiluun!Ite juon sen 5-8 kuppia kahvia päivässä... Mitenkään intissä, ku se kahvi siellä on kuulema jotai korviketta suunnillee :D
Ei ole olemassa pahaa kahvia, on vain huonoja kahvinkeittäjiä.No odotapa kun pääset työelämään, kahvi on usein niin pahaa että hampaat lähtee.
No odotapa kun pääset työelämään, kahvi on usein niin pahaa että hampaat lähtee.
Ei ole olemassa pahaa kahvia, on vain huonoja kahvinkeittäjiä.

Viikonloppuna stadiin riehumaan!
Riippuen tietenki millane työpaikka on, mutta jos löytyy hyvä yhteishenki ni voi sellasen oikean kahvinkeittimen ostaa aina työpaikalle vaikka työkavereiden keske jos ei jo valmiiks löydy :DPuhun niistä automaateista, mun mielestä niiden kahvi on jo työsuojeluasia. Onneksi meillä on nykyään töissä 3 erilaista oikeaa kahvinkeitintä, niin oikeastaan itse ei tarvii enää valittaa![]()
Niistä en sano mitään, ku en oo niiden kahvia maistanu. Ainoa automaatti, jonka kahvia oon koskaan juonu, oli yläasteella ollu. Siitä sai maailman parasta cappuccinoa. :haart: Voi kyllä olla, että tässä vuosien saatossa muistot on reippaasti vääristyneet ja se ei todellisuudessa ollutkaan niin hyvää... Ai mut oonhan mä myöhemminki maistanu automaatin cappuccinoa. Se ei kyl ollu hyvää, mut siitä puuttui sokeri kokonaan.Puhun niistä automaateista, mun mielestä niiden kahvi on jo työsuojeluasia. Onneksi meillä on nykyään töissä 3 erilaista oikeaa kahvinkeitintä, niin oikeastaan itse ei tarvii enää valittaa![]()
Puhun niistä automaateista, mun mielestä niiden kahvi on jo työsuojeluasia. Onneksi meillä on nykyään töissä 3 erilaista oikeaa kahvinkeitintä, niin oikeastaan itse ei tarvii enää valittaa![]()