Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yks Battery Stripped ja kaks kuppia kahvia täälläkin jo menny. Luulen, että mulla on tällä kahvimäärällä mahahaava ennen kuin täytän 30. :D

Turha pelko. Mulla menee joka aamu keittimen asteikolla 4-6 kuppia fiiliksen mukaan eikä ole mahahaavasta tietoakaan.

Turha pelko. Mulla menee joka aamu keittimen asteikolla 4-6 kuppia fiiliksen mukaan eikä ole mahahaavasta tietoakaan.

Otan tämän lupauksena ja tulen vaatimaan korvauksia, jos saan mahahaavan ennen 33. ikävuottani. :D

SemiJättiläispullaa ja swenzka talande pettrefolk. Alltid kommar jag här för bullan sen skulle jag drömmä om hemtiden i skåpet också med ett kaffen i kuppet som är vit. Och svart mörket kaffe ochså. Jag talar inte engelska eller tyska men vet du vad talar jag? Jag heter inte.

wat:lol2:

Ihanaa, miten kaikki yritätte kahvin ja muiden nesteiden avulla pysytellä hereillä samalla ku mä mietin, miten päin köllähtäis tohon sohvalle uinailemaan.

I gotta feeling, woo-hoo. Tänään taidan uskaltautua töiden jälkeen jo jumppailemaan, olo on tarpeeksi energinen. Meinaa vieroitusoireet iskeä, ku alkaa kaivata sitä rääkkiä. :) Jotain uutta voisi ottaa jälleen kokeiluun!

Ite oon henkeen ja vereen teeihmisiä, löytyy laadukkaita irtoteitä ja eri sorttia sekä makua juotavaksi. :D Kuulemma liikaa vaihtoehtoja jos mun luo tulee teelle. :D

Ite juon sen 5-8 kuppia kahvia päivässä... Mitenkään intissä, ku se kahvi siellä on kuulema jotai korviketta suunnillee :D

No odotapa kun pääset työelämään, kahvi on usein niin pahaa että hampaat lähtee.

No odotapa kun pääset työelämään, kahvi on usein niin pahaa että hampaat lähtee.

Meil on hyvää kahvia, kotona :D

Ei ole olemassa pahaa kahvia, on vain huonoja kahvinkeittäjiä.

Puhun niistä automaateista, mun mielestä niiden kahvi on jo työsuojeluasia. Onneksi meillä on nykyään töissä 3 erilaista oikeaa kahvinkeitintä, niin oikeastaan itse ei tarvii enää valittaa:)

Puhun niistä automaateista, mun mielestä niiden kahvi on jo työsuojeluasia. Onneksi meillä on nykyään töissä 3 erilaista oikeaa kahvinkeitintä, niin oikeastaan itse ei tarvii enää valittaa:)
Riippuen tietenki millane työpaikka on, mutta jos löytyy hyvä yhteishenki ni voi sellasen oikean kahvinkeittimen ostaa aina työpaikalle vaikka työkavereiden keske jos ei jo valmiiks löydy :D

Niistä en sano mitään, ku en oo niiden kahvia maistanu. Ainoa automaatti, jonka kahvia oon koskaan juonu, oli yläasteella ollu. Siitä sai maailman parasta cappuccinoa. :haart: Voi kyllä olla, että tässä vuosien saatossa muistot on reippaasti vääristyneet ja se ei todellisuudessa ollutkaan niin hyvää... Ai mut oonhan mä myöhemminki maistanu automaatin cappuccinoa. Se ei kyl ollu hyvää, mut siitä puuttui sokeri kokonaan.

Hirveintä litkua, mitä jotkut kehtaavat kutsua kahviksi, on lähinnä teetä muistuttava laiha seos. Siis itsekeitetty.

Kyllä meillä on ainakin ihan hyvää automaattikahvia. 2 eri masiinaa - toisesta tulee jotain tiskiveden makuista ja toisesta ihan ehtaa tavaraa! Pitääkin käydä täyttämässä, raportoin kohta minkä merkkinen keitin & kahviplaatu meillä on :D

Edit: Autobarin keitin & Pelican Rouge -papuja näyttäis olevan.

Pitäis kanssa vähentää tuota kahvin lipittämistä... niin varmaan joo :D
Menin muuten kerrankin suht ajoissa eilen nukkumaan, siitä palkaksi pyörin levottomasti melkein koko yön ja näin ekan Pakkisuneni :wtf:

Asiasta kukkaruukkuun, tuli eilen tehtya se selkä/hauistreeni ja nyt on todettava, että latsit ovat hieman hellänä, mutta hauikset ovat tulehtuneet! En oo vuoden sisällä näin kovia tulehduskipuja haubereissa tuntenut. Vois käydä mittaamassa, oisko nyt tuon tulehdusturvotuksen ansiosta olkavarren ympärysmitta ylittänyt sen 40cm :D

Vois käydä auton katastamassa, ku katastuskonttorilta saa hiton hyvää kahvia!

E: Ja netti toimii vitun huonosti...

Back
Ylös Bottom