Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun todella tarttee päästä täältä pois - ja mitä pikemmin, sen parempi. Joka päivä tulee toinen toistaa kummallisempaa hiihtäjää vastaan. Tän aamun tapaus oli kyllä jotain niin käsittämätöntä, etten voi vieläkään tajuta.

Jätkällä oli niin helvetin leveet lahkeet farkuissaan, että joutui vaappumaan puolelta toiselle kävellessään. Ei vaan voi pieni ihminen tajuta, miksi?!?!

Mun todella tarttee päästä täältä pois - ja mitä pikemmin, sen parempi. Joka päivä tulee toinen toistaa kummallisempaa hiihtäjää vastaan. Tän aamun tapaus oli kyllä jotain niin käsittämätöntä, etten voi vieläkään tajuta.

Jätkällä oli niin helvetin leveet lahkeet farkuissaan, että joutui vaappumaan puolelta toiselle kävellessään. Ei vaan voi pieni ihminen tajuta, miksi?!?!

Vantaalta pois ? :(

Pikkushotti heraa, iso kuppi kaffetta, yks Fibre Pro patukka ja ruisleipää... Melkein alkaa jo lähteä nälkä. Tää toimistolla syöminen on yllättävän kivaa.

Mä oon vetäny hel.. paljo boostereita. Sen takia ei sitte yöllä nukukaan. Nyt oon ilman loppupäivän että ens yönä nukkuu possununta.

oon juonut jo 3 kuppia kahvia ja vieläkin väsyttää.. pitäiskö jossain välissä rajottaa tätä kahvin hörppimistä :D

Yks Battery Stripped ja kaks kuppia kahvia täälläkin jo menny. Luulen, että mulla on tällä kahvimäärällä mahahaava ennen kuin täytän 30. :D

Yks Battery Stripped ja kaks kuppia kahvia täälläkin jo menny. Luulen, että mulla on tällä kahvimäärällä mahahaava ennen kuin täytän 30. :D

Mäkin lipitän kyllä ihan kiitettävästi energiajuomaa (sokeritonta tietysti) ja kahvia että varmaan myöskin mahahaava tulossa :D oonkin ihmetelly miks mua aina sattuu mahaan :rolleyes:

Pitäis koittaa raahautua taas puoleksi toista tunniksi kouluun tänään. Jotenkin vain ei oikein innosta, kun matkoihin menee jo saman verran aikaa kuin koko koulupäivään.

Onko joku 3 kuppia kahvia aamulla joku kovaki suoritus? En pidä juuri minään.

Jos sitä teini-ikäisestä asti on tottunut juomaan sen 3-4 kuppia joka aamu ja sitä jatkaa sinne kolmekymppisiinsä asti niin kyllä se on huonolla tavalla kova suoritus :D

Tosin mulla ei tule vieroitusoireita vaikka olisinkin viikon tai pari ilman kahvia (esim. kertausharjoituksissa tuli oltua ilman), joten en taida olla addiktoitunut! :dance:

SemiJättiläispullaa ja swenzka talande pettrefolk. Alltid kommar jag här för bullan sen skulle jag drömmä om hemtiden i skåpet också med ett kaffen i kuppet som är vit. Och svart mörket kaffe ochså. Jag talar inte engelska eller tyska men vet du vad talar jag? Jag heter inte.

Jos sitä teini-ikäisestä asti on tottunut juomaan sen 3-4 kuppia joka aamu ja sitä jatkaa sinne kolmekymppisiinsä asti niin kyllä se on huonolla tavalla kova suoritus :D

Tosin mulla ei tule vieroitusoireita vaikka olisinkin viikon tai pari ilman kahvia (esim. kertausharjoituksissa tuli oltua ilman), joten en taida olla addiktoitunut! :dance:

Onhan se kova suoritus olla nuorin henkilö joka kuolee vatsahaavaan. :D sen voi sitten mun hautakiveen kirjottaa.

Back
Ylös Bottom