Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entäs jos käyn hakemassa eri takki päällä useamman kerran?:)

Hehe, hyvä vinkki. Mut miten meinasit hakea sen "tilaukses" minulta jos en uskalla nähdä:D Sitä paitsi lääkitys saa minut kovasti nälkäiseksi, luuletko että olis enää viikonloppuna paistia jäljellä? ;)

Ei Tampereen valikoimassa ees ollu sitä naudan paistia, että käy ny hakee itelles jotai muuta :)

Ja mä tiedän vieläkin mis sä asut :D Ja ei, en ole silti tulossa yllätysvisiitille, ole huoleti.

Ei Tampereen valikoimassa ees ollu sitä naudan paistia, että käy ny hakee itelles jotai muuta :)

Ja mä tiedän vieläkin mis sä asut :D Ja ei, en ole silti tulossa yllätysvisiitille, ole huoleti.

No höh, näkeeks sen Tampereen listauksen sen aiemman linkkis kautta vai..? Pitää kaivaa vissiin esiin.

Niin tiedät, mutta meinasitko murtautua?:jahas:

Eihän noista vipeistä oikein muuta hyötyä ole kun pääsee jääkaappinketjuun ja muihin kuvathriideihin vahtimaan pakkovosujen perseitä, mutta eipä sekään oikein ole vaivan väärti kun niin nihkeästi kuvia ilmaantuu. Blööh.. Ja onhan netti toki muutenkin vähäpukeisia akkoja täynnä jos niikseen tulee.

Eihän noista vipeistä oikein muuta hyötyä ole kun pääsee jääkaappinketjuun ja muihin kuvathriideihin vahtimaan pakkovosujen perseitä, mutta eipä sekään oikein ole vaivan väärti kun niin nihkeästi kuvia ilmaantuu. Blööh.. Ja onhan netti toki muutenkin vähäpukeisia akkoja täynnä jos niikseen tulee.

Itsehän en ole jaksanut enää edes käydä siellä ketjussa kun eihän se ketju ole enää edes ponnahdellut tuolla uudet viestit osiossa.. Melkeimpä jo unohtanut koko ketjun olemassa olonkin. Hitto, hirveitä himmaajia nää pakkistytyt.

Toimii edelleen.

Onpas meno muuttunu täällä Offari-ketjussa aika aktiiviseen suuntaan. :wtf: Viestiä pukkaa toisensa perään. :) Joo, mieki kannatan, että jääkaapille sais tulla enemmän per...soonia. :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No Daisarisuke sitten vaan näyttämään mallia, kun kerran niin värikkään persoonan omaatkin. Örgh

Toimii edelleen.

Onpas meno muuttunu täällä Offari-ketjussa aika aktiiviseen suuntaan. :wtf: Viestiä pukkaa toisensa perään. :) Joo, mieki kannatan, että jääkaapille sais tulla enemmän per...soonia. :rolleyes:

Mä en oikein tykänny LP:stä aiemmin yhtään, muuten kuin tästä Numb biisistä.. Sit näin ne livenä Soniksessa ja joo, onhan niillä muitakin kohtuu biisejä. En kyllä mikään bändin suurkuluttaja ole.. Mut Numb uppoaa jostain syystä.

Joo per...soonia se ketju kaipais, kieltämättä :D

No Daisarisuke sitten vaan näyttämään mallia, kun kerran niin värikkään persoonan omaatkin. Örgh

Doh doh. Mistä sellaisia päättelet? Onhan se perC siellä jo nähty kertaalleen, eipä se siitä muotoaan oo järin muuttanut. :D

Mä en oikein tykänny LP:stä aiemmin yhtään, muuten kuin tästä Numb biisistä.. Sit näin ne livenä Soniksessa ja joo, onhan niillä muitakin kohtuu biisejä. En kyllä mikään bändin suurkuluttaja ole.. Mut Numb uppoaa jostain syystä.

Joo per...soonia se ketju kaipais, kieltämättä :D

No joo, oon huomannu, että Limppareiden (vai pitäiskö tätä lempinimeä käyttää kenties Limp Bizkitistä? :lol2:) suurin osa tuotannosta uppoaa aika hyvin, sellaista perushyvää menoa. Sanat joskus liippaa läheltä sielua. Crawling!

Doh doh. Mistä sellaisia päättelet? Onhan se perC siellä jo nähty kertaalleen, eipä se siitä muotoaan oo järin muuttanut. :D

No joo, oon huomannu, että Limppareiden (vai pitäiskö tätä lempinimeä käyttää kenties Limp Bizkitistä? :lol2:) suurin osa tuotannosta uppoaa aika hyvin, sellaista perushyvää menoa. Sanat joskus liippaa läheltä sielua. Crawling!

Itelle kolahtaa paremmin tämä:

No hitto ku kunto muuttuu niin hitaasti, ei sinne joka kuukausi voi kuveja laittaa...tai siis kuntokuviahan sinne laitellaan? Eökäkömitähä.

- - - Updated - - -

Iihhanaa, hierontaan tällä viikolla. Oli oikeen hermosärkyjä tossa viikonloppuna ni ny sitte auotaan koko roppa! Ja levätään!

Back
Ylös Bottom